//
کدخبر: ۴۶۲۰۳۵ //

پنج ایده برای داشتن ظاهری آراسته در روزهای گرم

با آنچه در کمد لباستان دارید یا تهیه چند قلم اساسی هم می‌توان یک تابستان شیک را رقم زد

پنج ایده برای داشتن ظاهری آراسته در روزهای گرم

انتخاب لباس برای یک سفر ساحلی و تابستانی لذت‌بخش است و اما اگر قرار باشد در همان هوای گرم سر کلاس برویم یا سر کار حاضر شویم، به یک چالش‌ تبدیل می‌شود، مخصوصا اگر این آفتاب تابان با رطوبت و هوای شرجی همراه باشد.

یک لباس نخی راحت و گشاد انتخاب مناسبی است اما چه کسی می‌خواهد یا می‌تواند در یک جلسه کاری مهم با کفتان یا تاپ و شلوارک حاضر شود؟

با تمام این‌ها ما معتقدیم با آنچه در کمد لباستان دارید یا تهیه چند قلم اساسی هم می‌توان یک تابستان شیک را رقم زد.

 ظاهری کلاسیک انتخاب کنید

ترکیب کلاسیک به دلیل آنکه یکی از پرکاربردترین پوشش‌های اداری است، در مقایسه با سایر سبک‌ها قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. در بازار، انواع مختلفی از کت‌شلوارها، کت‌دامن‌ها و پیراهن‌های مناسب محیط اداری دوخته‌شده از پارچه‌های نازک و رنگ روشن که هوا از آن‌ها عبور می‌کند، موجود است. چالش اساسی این لباس‌ها مخصوصا اگر از جنس لینن باشند، چروک شدن سریعشان است. توصیه ما این است که همیشه یک بلوز یا کت اتوشده در جارختی محل کار آماده داشته باشید تا در مواقع ضروری به تن کنید.

جین و بلوز سفید

شلوار جین آبی و بلوز سفید یکی از اصلی‌ترین لباس‌های تابستانی است. اگر این ترکیب را با یک کیف‌دستی و برخی زیورآلات همراه کنید، می‌توانید به این بوم خالی کمی حس‌وحال ببخشید؛ خواه یک کیف تک‌رنگ باشد یا زیورآلاتی رنگارنگ که سبک شخصی شما را نمایش دهند.

کت و روپوش

رعایت قوانین مربوط به لباس اداری در تابستان کار دشواری است. نه‌تنها پوشیدن کت‌شلوار خیلی گرم است، بلکه معمولا داخل دفتر کار هم خیلی سرد است و نمی‌توان لباس‌های بدون آستین پوشید. برای حل این مشکل، این ترکیب را امتحان کنید: یک تاپ و شلوار جین با یک کت یا روپوش بلند. پوشیدن یا درآوردن کت می‌تواند به کاهش عرق کردن که یکی دیگر از مشکلات فصل گرما است کمک بزرگی کند. این ترکیب را می‌توانید با کفش‌های پاشنه‌دار نوک‌تیز با رنگ خنثی همراه کنید. 

 پیراهن بلند بندی با کت کوتاه

پیراهن بلند بندی فقط برای تعطیلات یا مهمانی نیست. در پاییز می‌شود آن را زیر یک بلوز بافتنی پوشید و در تابستان با یک کت یا نیم‌تنه؛ اما چگونه یک پیراهن بندی را برای یک محیط اداری مناسب‌ کنیم؟ پاسخ کمربند است.

یک پیراهن بندی بلند و یک کمربند نازک ترکیبی عالی برای تابستان است. برای داشتن ظاهری زیبا در طول روز، یک پیراهن با رنگ خنثی را با یک کمربند متضاد و کیف‌دستی و عینک آفتابی‌‌تان هماهنگ کنید.

لوازم و زیورآلات جانبی

کیف، کفش، دستمال‌گردن، کمربند و زیورآلات را دست‌کم نگیرید. با انتخاب یک کیف و کفش کلاسیک می‌توان ظاهری را که مناسب یک مهمانی عصرانه است، در محل کار هم استفاده کرد. گوشواره‌های کوچک، زیورآلات ظریف و کیف و کفش تک‌رنگ و ساده در تضاد با سبک شلوغ لباس‌های بهاره و تابستانه، به ظاهر شما تعادل می‌دهد.

آرایش و مدل مو هم در این مناسب‌سازی نقش مهمی دارد. برای آنکه این تغییرات را حس کنید، این پیشنهاد را امتحان کنید. لباس‌هایی که در خانه می‌پوشید، با مدل مو، آرایش و زیورآلات مختلف امتحان کنید و از خودتان عکس بگیرید. این تصاویر و مقایسه آن‌ها با هم باعث می‌شود هم از آنچه در اختیارتان است درک بهتری پیدا کنید و هم با سردرگمی کمتری سراغ کمد لباستان بروید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد