//
کدخبر: ۳۹۷۲۹۶ //

نکات طلایی برای انتخاب سایه چشم| بهترین رنگ برای چشم‌های شما کدام است؟

سایه چشم نقش بسیار مهمی در زیبایی چشم‌ ها و در نهایت میکاپ دارد.

نکات طلایی برای انتخاب سایه چشم| بهترین رنگ برای چشم‌های شما کدام است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پالت های سایه با رنگ های مختلف و جذابشان همیشه بخش خیلی خیلی جذاب آرایش و میک آپ هستند. شما مبروید یک پالت سایه از رنگ های مختلف تهیه میکنید و با خودتان به خانه می آورید. همه میدانیم که اکثرا شاید دو الی سه رنگ این پالت های خوش رنگ جزو انتخاب های همیشگی ما برای چشم هایمان باشد.

بقیه رنگ ها دست نخورده باقی میماند و شاید گاهی از روی کنجکاوی برسی روی آن بکشید و کمی از آن رنگ های کم کاربرد را روی پشت پلکتان بمالید. ما میخواهیم در این مطلب به شما بگوییم که چطور میتوانید به جای یک پالت سایه ی چند رنگ که شاید دو سه رنگش به دردتان میخورد، یک پالت سایه ی مناسب پوست و رنگ چشم خودتان انتخاب نمایید.

برای چشم هایی به رنگ قهوه ای رنگ های نود مانند طوسی، کرم و مشکی میتواند بسیار جذاب باشد. در ورژن خاص، رنگ آبی یک انتخاب عالی برای چشم های به رنگ قهوه ای است. شما میتوانید از آرایش های براق و اکلیل با ترکیب آبی و مشکی و یا کرم و مشکی یک آرایش چشم هیجان انگیز برای چشمانتان ایجاد کنید.

اگر چشمان آبی دارید، طلایی، صورتی یا قرمز گزینه هایی مناسب برای سایه ی چشمان شما است. اگر از این رنگ ها به صورت جیغ بر روی پلک هایتان خوشتان نمی آید، میتوانید از این رنگ ها با تناژ کم و خیلی ملایم استفاده کنید. طیف های رنگی مسی، برنز و رز گلد، نود و مرجانی نیز میتوانند انتخاب های خیلی خوبی برای چشم آبی ها باشد.

برای چشم های سبز رنگ هایی با تناژ های گرم مانند طلایی، پرتقالی یا بنفش میتواند به چشمان شما جلوه ی خاصی ببخشد. از انتخاب سایه های با رنگ شاد و جیغ برای چشمانتان نترسید و بگذارید این رنگ ها زیبایی چشمانتان را به نمایش بگذارند.

علاوه بر تمام رنگ هایی که نام بردیم، یک پالت سایه مشکی، سفید، کرم نیز باید روی میز آرایش هر خانم خوش سلیقه ای باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان