//
کدخبر: ۴۶۱۷۴۹ //

انهدام ۲ باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از انهدام 2 باند بزرگ سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی در کرمانشاه و دستگیری 14 نفر از اعضای این باندها خبر داد و گفت: مبلغ 260 میلیارد ریال نیز که در حساب آن ها قرار داشت، مسدود شد .

انهدام 2 باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا از فعالیت باندهای سازمان یافته در زمینه جعل اسناد هویتی و مدارک شناسایی در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی 2 باند سازمان یافته در رابطه با جعل اسناد دولتی شده و طی عملیات هایی منجسم و مقتدرانه 14 عضو آن ها دستگیر شدند .

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند بیش از 3 هزار سند و مدرک جعل شده و اوراق هویتی جعلی که به گفته متهمان برای برخی از آن ها تا مبلغ 190 میلیون ریال هم وجه دریافت شده بود، کشف شد .

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت اعضای باندهای متلاشی شده حتی به خارج از استان کرمانشاه هم کشیده شده بود و از استان های دیگر نیز سفارش دریافت کرده بودند .

وی یادآوری کرد: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی و فتا در شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی، مبلغ 260 میلیارد ریال نیز در حساب بانکی آن ها مسدود شده است .

سردار حاجیان در پایان با اشاره به شناسایی و مسدود شدن بیش از 100 گروه در فضای مجازی که متعلق به باندهای سازمان یافته جعل اسناد و مدارم دولتی و اوراق شناسایی می باشد، از مسدود شدن آن ها خبر داد و گفت: افرادی هم که متقاضی اسناد جعلی هستند تحت تعقیب قرار دارند چرا که استفاده از آن ها جرم بوده و قطعا با این افراد نیز برخورد می شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد