//
کدخبر: ۴۳۶۲۳۰ //

قتل مرد جوان در هواخواهی دختر جوان و سگش در پارک

پسر جوان که نیمه شب در پارک در هوا خواهی از یک دختر، مرد دستفروش را کشته بود در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که مدعی است در دفاع مشروع دست به جنایت زده است.

قتل مرد جوان در هواخواهی دختر جوان و سگش در پارک
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمه شب ۳۱ اردیبهشت ماه امسال وقوع  درگیری  میان چند مرد در پارک قائم در خانی آباد به پلیس اعلام شد. بررسی ها نشان می داد در این درگیری مرد جوانی به نام  اردلان از ناحیه گردن  چاقو  خورده و به بیمارستان منتقل شده است.

 اما ساعتی  از بیمارستان خبر رسید اردلان به خاطر شدت  خونریزی  جان سپرده است. ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند اردلان مدت‌هاست در پارک دست فروش است و بساط قلیان به مشتری ها اجاره  می‌دهد. ماموران به پرس و جو از شاهدان پرداختند و مشخص شد عامل درگیری پسر جوانی به نام بابک است که پس از جنایت به محل نامعلومی گریخته است.

 ماموران به ردیابی بابک پرداختند و وی را بازداشت کردند.

جنایت در دفاع از دخترجوان

 پسر جوان به  قتل  اعتراف کرد اما مدعی شد در دفاع از خودش و یک دختر جوان دست به جنایت زده است.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن شب همراه دوستانم برای تفریح به پارک رفته بودم که متوجه درگیری بابک با یک دختر جوان شدم. ساعت ۲ نیمه شب بود و دختر جوان با سگش به پارک آمده بود .اما بابک که دستفروش بود با قلدری جلوی راهش را بست و می‌خواست سگ دختر جوان را از او بگیرد. آنها با هم درگیر شدند و من به هواخواهی از دختر جوان با اردلان درگیر شدم.

  وی ادامه داد: بابک مست بود و حال طبیعی نداشت که مرا پشت شمشادها کشید و می‌خواست مرا بزند به همین خاطر چاقویی را که درجیب داشتم بیرون آوردم تا او را بترسانم. اما در آن درگیری چاقو ناخواسته با گردنش برخورد کرد و موجب مرگش شد.

دختر جوان نیز به ماموران گفت: مرد دستفروش راهم را بسته بود می‌خواست من و سگم را بدزدد. او حال طبیعی نداشت و قصد  تعرض  به من را داشت که متهم با او درگیر شد.

 بابک به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در حالی پرونده‌اش به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد که اولیای دم برای وی درخواست قصاص را مطرح کردند.

 اما وی مدعی شد در دفاع مشروع دست به جنایت زده است.این مرد به زودی از خود دفاع می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان