//
کدخبر: ۳۹۷۹۱۹ //

آتش‌سوزی منزل جان یک زن را در بندرعباس گرفت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از جان باختن یک زن بر اثر خفگی ناشی از استنشاق دود در آتش سوزی منزلی در بندرعباس خبرداد.

آتش‌سوزی منزل جان یک زن را در بندرعباس گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شهروندان بندرعباس با مرکز ١٢5 آتش نشانی تماس گرفته و از وقوع حریق منزلی در نایبند شمالی خبر دادند. 

وی با بیان اینکه حادثه در نایبند شمالی بلوار سرور آزادگان رخ داده است ادامه داد: به محض اطلاع بلافاصله تیم های عملیاتی از ایستگاه‌ شماره 4 به محل اعزام و آتش را مهار و خاموش کردند.

لیاقت گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته از درون منزل مشخص می شود که خانم جوان در تلاش برای اطفا حریق بوده که پیش از اطلاع و ورود نیروهای آتش نشانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در محیط بسته متاسفانه دچار خفگی و فوت می شود.

وی تصریح کرد: لیاقت علت این آتش سوزی را در دست بررسی است و به محض اعلام نظر کارشناسان، اعلام خواهد شد. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تاکید کرد: شهروندان در نظر داشته باشند هنگام آتش سوزی منزل اگر آموزش های لازم و مهارت کافی برای اطفا و جلوگیری از گسترش حریق را ندارند قبل از هر اقدامی ابتدا خود را به مکان امن رسانده و با مرکز 125 آتش نشانی تماس حاصل کنند.

وی همچنین از وقوع یک مورد آتش سوزی دیگر نیز در بندرعباس خبرداد و گفت: امروز طی تماس تلفنی با مرکز 125 آتش نشانی، گزارش آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در کوی گلستان دریافت شد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در بلوار شهید رجایی کوی گلستان رخ داده است افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی از ایستگاه شماره 4 به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفاء حریق صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، ادامه داد:هنگام آتش سوزی اهالی در منزل حضور داشته اند و پیش از از اطلاع و ورود نیروهای آتش نشانی، در تلاش برای اطفا حریق بوده اند که متاسفانه این حادثه 4 نفر مصدوم بر جای گذاشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان