//
کدخبر: ۲۳۷۳۶۱ //
در گفتگو با مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره) مطرح شد،

واکنش فرودگاه امام به بازداشت دو مسافر قبل از پرواز اوکراین/ بارهای جامانده در فرودگاه، تحویل صاحبانشان می شوند

شایعاتی مبنی بر زنده ماندن دو الی سه نفر در پرواز اوکراین به دلیل بازداشت شدن مطرح شده است که با پیگیری های صورت گرفته هیچکس در گیت اول و دوم بازداشت نشده است.


واکنش فرودگاه امام به بازداشت دو مسافر قبل از پرواز اوکراین/ بارهای جامانده در فرودگاه، تحویل صاحبانشان می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 بامداد 18 دی ماه یک فروند هواپیمای مسافربری به مقصد تهران-اوکراین پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی(ره) به علت شلیک اشتباه پدافند سقوط کرد و تمام 176 مسافر این هواپیما جان خود را از دست دادند.

فردای روز سقوط هواپیما خبری از مردی منتشر شد که هنگام آمدن به فرودگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده ، با سرعت بالا رانندگی می کرد توسط ماموران راهنمایی و رانندگی متوقف شد و چون  مبلغ ۲میلیون و ۴۷۰ هزار تومان خلافی خودرو داشت، توقیف شد که به همین دلیل به پرواز این هواپیما نرسید و جان سالم به در برد.

اما این پایان ماجرا نبود. بعد از سقوط ، بعضی از خانواده های جانباختگان از سرنوشت دو مسافر پرواز سخن به میان آوردند و مدعی شدند که بعد از رد شدن این دو نفر از گیت اول در گیت دوم بازرسی از سفر آنها ممانعت به عمل آمد و آنها نیز سوار هواپیما نشده اند و پس زنده هستند. از آنجایی که هیچ خبر رسمی در این خصوص وجود نداشت به طور رسمی هم در مورد این ادعا پاسخی داده نشد.

مبحث دیگری که بعد از سقوط هواپیما مطرح شد توقیف بارها مسافران و همراه نشدن چمدان ها با هواپیمای اوکراین بود.

تنها یک  نفر از پرواز جا ماند و ممانعت از پرواز شخص دیگری صورت نگرفت

علی کاشانی مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این دو مبحث چنین پاسخ داد : تنها یک نفر از پرواز جا ماند که همه از آن خبر دارند و هیچکس در گیت اول و دوم بازداشت نشده است و تمام این ادعاها ، شایعه است و اساس حقیقی ندارد .

بار مسافران پرواز اوکراین آماده تحویل به خانواده ها است

او درباره شایعاتی که مبنی بر حمل نکردن بعضی از بار مسافران مطرح شده است گفت: هواپیما باک خود را از سوخت پر کرده بود که برای توازن هواپیما نیاز می‌شود تا بار مسافری کاهش پیدا کند تا با پرواز بعدی به اوکراین منتقل شود. همچنین این بارها به صورت امانت نزد شرکت هواپیمایی مربوطه است و بعد از طی شدن مراحل قضایی تحویل خانواده ها خواهد شد.

وی ادامه داد: باری که در صحنه حادثه پیدا شده است تحویل مراجع قضایی شده و خانواده هایی که می‌خواهند آنها را تحویل بگیرند باید از طریق پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی اقدام کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان