//
کدخبر: ۴۶۱۰۶۶ //

رد پای انتخابات در بازار خودرو/ هایما گران شد؛ اطلس ارزان+ جدول قیمت

بازار خودرو 12 خرداد 1403 نیز شاهد نوسان قیمتی بود و خریداران همچنان در سردرگمی به سر می‌برند.

رد پای انتخابات در بازار خودرو/ هایما گران شد؛ اطلس ارزان+ جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگردانی در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی‌ها از هفته گذشته و با نواسان قیمت دلار آغاز شد. بسیاری از فعالان بازار خودرو نوسان قیمت دلار را دلیل سرگردانی در بازار خودرو می‌دانند، اما نکته جالب این است که امروز و با وجود ثابت شدن قیمت دلار شاهد نوسان در بازار خودروهای داخلی و پرطرفدار بوده‌ایم که این امر نشان می‌دهد، علاوه بر نرخ دلار که اثر مهمی در بازار خودرو دارد، سردگمی خریداران و نظاره کردن آنها بیش از همه بر آشفتگی بازار اثرگذار بوده است.

فعالان بازار خودرو یکی از دلایل انتظاری شدن بازار را به انتخابات پیش رو هم نسبت می‌دهند و معتقدند و با توجه به آغاز ثبت‌نام کاندیداها و بالا گرفتن تب انتخابات خریداران انتظار را به خرید ترجیح می‌دهند. 

با توجه به قیمت خودروهای مونتاژی و داخلی می‌توان گفت امروز بیشترین رشد قیمت به «هایماS7» رسید و این خودرو افزایش 10 میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارس LX» و «پژو207 پانوراما اتوماتیک» با افت 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز 990 میلیون  قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت امروز «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد. اما «هایما S7» امروز در بازار افزایشی 10 میلیونی داشت و یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم با افزایشی 5 میلیونی در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» امروز 835 میلیون تومانی شد و افت 5 میلیونی را ثبت کرد.

اقتصاااد 12

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیونی را ثبت کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» با کاهش 4 میلیونی در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار کاهشی 2 میلیونی داشت و 420 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» با افزایش 2 میلیونی در بازار 429 میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم افزایشی 5 میلیونی داشت و در بازار 575 میلیون تومان شد.

اقتصاد 12

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد