//
کدخبر: ۴۶۰۸۳۶ //

وعده لاریجانی برای حل مشکلات معیشتی/ نظر نامزد ریاست جمهوری درباره دلار چه بود؟

علی لاریجانی ساعاتی پیش برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات شد و نام خود را به عنوان نامزد انتخاباتی ثبت کرد و از حل مشکلات معیشتی سخن به میان آورد.

وعده لاریجانی برای حل مشکلات معیشتی/ نظر نامزد ریاست جمهوری درباره دلار چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علی لاریجانی، رییس سابق مجلس در سخنان بعد از ثبت نام گفت: برخی کشورها شرایط پیچیده‌تری نسبت به ما داشتند اما توانستند آن را حل کنند.

وی تاکید کرد: در دولت مدنظر من هرکاربلدی با هر سلیقۀ سیاسی به کار گرفته می‌شود.

لاریجانی ادامه داد: حل مسئلۀ تحریم‌ها جزو اولویت‌های دیپلماسی ما خواهد بود. بنیۀ دفاعی قوی برای نیروهای مسلح هم باتوجه به شرایط منطقه مدنظر است.

وی افزود: برخی کشورها شرایط پیچیده‌تری نسبت به ما داشتند اما توانستند آن را حل کنند. باید با تکیه بر توان داخلی ار تجارت بین‌المللی نیز بهره بگیریم.

لاریجانی ادامه داد:  در دولت مدنظر من هرکاربلدی با هر سلیقۀ سیاسی به کار گرفته می‌شود. عدالت به این معناست که هرکس به حق خود برسد. ما به ملت قوی و دولت زمینه‌ساز نیاز داریم.

وی تاکید کرد:  در این الگو دولت بستر متوازن برای مشارکت و رقابت مردم در همۀ حوزه‌ها را فراهم می‌کند و آزادی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای این امر ضرورت دارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:  حل مسئلۀ تحریم‌ها جزو اولویت‌های دیپلماسی ما خواهد بود. دیپلماسی کشور باید پیشرفت ایران را مسئلۀ اصلی تعاملات خود قرار دهد. راهبرد ایران این است که کل منطقه امن و قدرتمند باشد.

او گفت:  ایران همکاری خود با قطب‌های جهانی را براساس منافع و امنیت ملی تعریف می‌کند.

وی تاکید کرد:  بنیۀ دفاعی قوی برای نیروهای مسلح هم باتوجه به شرایط منطقه مدنظر است.

لاریجانی بیان کرد:  تنها با روش علمی می‌توان مشکلات را حل کرد نه با شعار و نظرات غیرتخصصی. مبارزه با علت فساد، مهم‌تر از برخورد با معلول‌هاست. اگر دولت جایگزین ملت نشود، شفافیت بیشتر شود و مقررات زائد تقلیل یابد زمینۀ فساد از بین می‌رود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:   با دولت مداخله‌گر در همه امور مردم راه به جایی نمی‌بریم.

لاریجانی بیان کرد: با دولت مداخله‌گر راه به جایی نمی‌بریم.  تاکید ما بر توسعه اقتصادی ملی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای نجات کشور است.

گفتنی است او در دوران ریاست مجلس دهم و همزمان با التهابات ارزی سال ۹۷ گفته بود: «باید سیاست‌های جدید ارزی اعلام شود. اداره کشور براساس علم اقتصاد جلو برود نه اینکه سیاست‌های دستوری به کار گرفته شود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۸۳۶ //
ارسال نظر
 
  • ایرانی

    همش دروغه،همش وعده وعیدهای دروغین میدن.ک دوم معیشت،مردم دیگه توان خرید مواد غذایی و گوشت و مرغ و برنج و...ندارند.نون خالی که نشد معیشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد