//
کدخبر: ۲۱۸۸۷۰ //

برگزاری کارگاه «آشنایی با آئین نامه های جدید دانشجویی» ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی کرمانشاه

دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برگزاری کارگاه «آشنایی با آئین نامه های جدید دانشجویی» ویژه کارکنان این دانشگاه خبر داد.

برگزاری کارگاه «آشنایی با آئین نامه های جدید دانشجویی» ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای ایجاد نظم، شناسایی حقوق متقابل، برقراری ارتباط و انجام امورات دانشجویان بر اساس آئین نامه های جدید دانشجویی و همچنین ایجاد فضای همدلی و رابطه ی دوستانه در بین دانشجویان، مسئولین و کارکنان دانشگاه، روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۸، کارگاهی با عنوان آشنایی با آئین نامه های جدید دانشجویی ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

 در این کارگاه یک روزه که با هدف آشنایی بیشتر کارکنان دانشگاه با آئین نامه های جدید دانشجویی برگزار گردید، توضیحاتی در خصوص آئین نامه ها، مقررات و قوانین دانشجویی توسط مدرس این دوره دکتر محدثی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ارائه شد.

 ایشان ضمن تاکید بر رعایت حقوق همه ارکان انسانی دانشگاه شامل دانشجو، هیات علمی و کارمند، تصریح کرد: اکنون برماست که با تفکر، تدبیر و تکیه بر خرد جمعی، در این مجموعه فضایی را ایجاد کنیم که برقراری ارتباط و همچنین انجام امورات به گونه ایی باشد که علاوه بر رعایت حقوق کارمندی و دانشجویی، احترام و جایگاه طرفین نیز در بالاترین سطح حفظ شود که بدون شک این مهم در سایه ی احترام به قوانین و اجرایی کردن آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی محقق می گردد.

 گفتنی است در پایان اعضاء ضمن بیان سئوالاتی در خصوص مسائل مرتبط با دانشجویان و همچنین آئین نامه های جدید ابلاغی، به بحث و تبادل نظر پرداختند

photo_2019-10-09_20-54-20

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان