//
کدخبر: ۴۴۹۰۷۸ //

آینده ارز شیبا چگونه خواهد بود؟ راهنمایی برای سرمایه‌گذاری در شیبا اینو

شیبا اینو از زمان صعود چشم‌گیرش در سال ۲۰۲۱ یکی از پربحث‌ترین ارزهای دیجیتال بود. این میم کوین با آیکون سگ، طرفداران زیادی به دست آورد و به لطف تبلیغات، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد.

آینده ارز شیبا چگونه خواهد بود؟ راهنمایی برای سرمایه‌گذاری در شیبا اینو
به گزارش فرتاک نیوز،

با این حال سوالاتی در ذهن هر سرمایه‌گذار شیبا اینو وجود دارد مانند آینده ارز شیبا چگونه است، قیمت ارز شیبا در آینده چقدر می‌شود، آیا سرمایه‌گذاری روی شیبا کار درستی است.

 

تغییرات قیمت شیبا اینو در طول سال‌ها

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید شیبا را دارند بهتر است تغییرات قیمت در گذشته را در نظر بگیرند تا بتوانند تحلیل‌های بهتری درباره آینده ارز شیبا داشته باشند. ارز شیبا در اولین سال خود یعنی 2020 عملا بی‌ارزش بود و اواسط سال 2021 با کسری ناچیز از یک سنت معامله شد. با این حال، میم کوین شیبا در ماه مه 2021 همراه با بقیه بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک رشد عظیم بود و از 0.00001 دلار به حداکثر قیمت 0.000088 دلار در اکتبر رسید. این افزایش قیمت باعث شد شیبا بیش از 40 میلیارد دلار ارزش بازار داشته باشد و در نقطه اوج قرار بگیرد.

رمزارز شیبا اینو در اکتبر 2021 از نقطه اوج خود پایین آمد و در سال 2022 با قیمت حدود 0.00003 دلار وارد معامله شد. با این حال، در بحبوحه زمستان 2022 بیشتر کاهش یافت و با قیمتی بین 0.000007 تا 0.00001 دلار معامله شد.

توکن شیبا اینو پس از افت 91 درصدی از حداکثر قیمت قبلی خود، به کمترین میزان در سال 2022 در حدود 0.000007 دلار رسید. در سال 2023، قیمت معاملات آن پایین و پایین‌تر آمد. ارزش شیبا اینو در سال 2023 در حدود 0.00000535 دلار به پایین‌ترین سطح بازار نزولی رسید و جامعه شیبا اینو را شوکه کرد. شیبا اینو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سقوط‌ها در میم‌کوین شناخته می‌شود.

قیمت فعلی شیبا اینو در سال 2024 به طور ناگهانی تقریبا دو برابر شد و از عدد 0.00001 دلار به عدد 0.00002 دلار رسید. شیبا اینو در بین 20 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد اما هیچ چیز در مورد آینده ارز دیجیتال شیبا مشخص نیست.

پیش‌بینی قیمت آینده شیبا در سال ۲۰۲۴

توسعه‌دهندگان شیبا اینو با راه‌اندازی موفق شبکه لایه دوم شیباریوم در تاریخ ۲۸ اگوست، پروژه را از یک میم کوین به یک اکوسیستم پر رونق تبدیل کردند و این موضوع می‌تواند در آینده شیبا تاثیرگذار باشد.

علاوه بر شیبا، چندین توکن دیگر، مانند بون (BONE) و دوج کیلر (LEASH)، در اکوسیستم شیبا اینو وجود دارند و این توکن‌ها ارزش بیشتری از طریق حاکمیت، ان‌اف‌تی‌ها و سرزمین‌های متاورس فراهم می‌کنند، در واقع باعث افزایش پایداری شیبا می‌شوند.

در حال حاضر چندین برنامه غیر متمرکز از جمله صرافی غیرمتمرکز به نام شیباسواپ (ShibaSwap)، مجموعه ان‌اف‌تی Shiboshis ، Shib the Metaverse، شبکه لایه 2 راه‌اندازی شده روی اتریوم به نام شیباریوم و بازی Shiba Eternity P2E، در اکوسیستم شیبا اینو راه‌اندازی شده است.

نگرانی اصلی درباره قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۴، عملکرد بازارهای کلان است. در حالی که هاوینگ بیت‌کوین قرار است در آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد و عوامل اقتصاد کلان در حال بهبود هستند، اما همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی‌رود. اگر شرایط اقتصادی در سراسر جهان دچار رکود شود، بازارهای کریپتو و تمام ارزهای دیجیتال از جمله شیبا اثرات آن را احساس خواهند کرد.

با در نظر گرفتن همه این موارد، پیش‌بینی قیمت شیبا روی هم مثبت است و در بالاترین قیمت 0.000022826 دلار، پایین‌ترین حد ممکن 0.000015686 دلار و میانگین قیمت 0.00001925 دلار خواهیم رسید.

قیمت آینده ارز شیبا در سال ۲۰۲۵

در حال حاضر، عامل اصلی هیجان در جامعه شیبا اینو، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم آن یعنی شیباریوم است. راه‌حل لایه دوم به این معنی است که کاربران می‌توانند در یک زنجیره سازگار با اتریوم با هزینه‌های کمتر معامله کنند. بزرگترین مزیت میم‌کوین‌ها نسبت به سایر رمزارزها، جامعه بزرگ، قوی و پرشور آن‌ها است. اگر شیبا اینو بتواند از جامعه خود در شبکه شیباریوم استفاده کند، احتمال دارد به سرعت به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های لایه دوم در اتریوم تبدیل شود.

با توجه به ارزش فعلی بازار 4 میلیارد دلاری شیبا پیشرفت زیادی خواهد داشت، به خصوص اگر شبکه شبکه شیباریوم در چند سال آینده موفقیت زیادی داشته باشد. در نظر بگیرید اگر بعد از هاوینگ روند صعودی اتفاق بیفتد، شیبا باید در سال 2025 به اوج خود برسد، می‌توان حدس زد سال 2025 سال خوبی برای شیبا باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، قیمت ارز شیبا در آینده حدود 0.000068832 دلار در بیشترین حالت، 0.000040301 دلار در پایین‌ترین نقطه ممکن و میانگین قیمت 0.00005456 دلار تا پایان سال 2025 پیش‌بینی می‌شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیبا اینو

شیبا یک توکن کاربردی است اما بیشتر ارزش خود را از یک میم‌کوین به‌دست می‌آورد. افرادی که قصد خرید شیبا را دارند همیشه به دنبال عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کوین نیز هستند. این پروژه از یک جامعه عظیم با بیش از ۱.۳ میلیون کاربر تشکیل شده است، اما صرافی غیر متمرکز شیباسواپ تنها ۲۰.۱ میلیون دلار در ارزش کل قفل شده (TVL) دارد.

حدس و گمان اصلی‌ترین عامل تاثیرگذاری در قیمت آینده ارز دیجیتال شیبا محسوب می‌شود. سرمایه‌گذاران زمانی که حدس می‌زنند قیمت شیبا در حال افزایش است آن را می‌خرند و زمانی که فکر کنند قیمت شیبا در بالاترین سطح قرار گرفته آن را می‌فروشند.

هایپ (Hype) و فعالیت‌های جامعه‌ی طرفداران نیز نقش مهمی در این گمانه‌زنی‌ها دارند، زیرا هنگامی که موج هیجانی (هایپ) راه می‌افتد، سرمایه‌گذاران ترس از دست دادن فرصت (FOMO) را احساس می‌کنند و به سرعت به خرید این کوین می‌پردازند که منجر به افزایش قیمت با شتاب بیشتر می‌شود.

استیکینگ یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیبا است. وقتی کاربران توکن‌های شیبا اینو را استیک می‌کنند، در واقع باعث افزایش نقدینگی در استخرهای نقدینگی شیبا اینو می‌شوند. تمام کوین‌های شیبا اینو در زمان راه‌اندازی آن استخراج شد، بنابراین کاربران به جای دریافت پاداش کوین شیبا، توکن حاکمیت بون می‌گیرند که توکن پایه برای زنجیره شیباریوم است.

فرایند استیکینگ باعث کاهش مقدار شیبا موجود در بازار است و پاداش گرفتن کاربران از طریق توکن بون مانع از فشار فروش اضافی روی شیبا می‌شود. به عبارت دیگر، استیکینگ عرضه موجودی شیبا را کاهش داده در نتیجه فشار فروش نیز کمتر می‌شود و قیمت توکن بالاتر می‌رود.

آیا زمان خوبی برای خرید کوین شیبا اینو است؟

خرید کوین شیبا اینو یک تصمیم سرمایه‌گذاری است که نیاز به تحلیل بازار دارد. اصولا هیچ زمان دقیقی برای خرید یا فروش رمزارزها وجود ندارد و نمی‌توان به صورت قطعی در مورد قیمت ارز شیبا در آینده صحبت کرد. همه چیز به اهداف، استراتژی‌ها و توانایی‌های یک سرمایه‌گذار بستگی دارد. پیشنهاد می‌شود قبل از هر تصمیمی، تحقیقات خود درباره آینده ارز شیبا را براساس اطلاعات موجود و ریسک‌های مربوطه انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد