//
کدخبر: ۴۶۱۸۵۰ //
آشپزی | نکات خانه داری

چند ترفند جالب | نکات خانه داری

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین نکات در خانه داری و تمیز کردن خانه پرداخته ایم که باعث می شود علاوه بر یک خانه تمیز، خرج کمتری نیز داشته باشید. این نکات و راهکارها به شما کمک می کند که سریع تر عمل کنید .

چند ترفند جالب | نکات خانه داری
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات خانه داری به شما کمک می‌کند به عنوان یک بانو، منزل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به این منظور ما تصمیم گرفتیم به بررسی چند ترفند ضروری برای نگه‌داری منزل بپردازیم. پس اگر برای زندگی خود اهمیت قائل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

1. استفاده از مایع شوینده برای خلاص شدن از شر لکه های روی لباس

بسیار سخت است که لکه های غذا یا نوشیدنی روی لباس شما باقی بماند و از بین برود ، مخصوصا اگر این لباس را بیش از لباس های دیگر دوست داشته باشید اما نترسید، این موضوع به این معنا نیست که باید از این لباس دست بکشید . مقداری مایع شوینده را مستقیم روی لکه بریزید و آن را با آب بشویید که این ترفند برای لباس های نخی، پشمی و ابریشم بیش از بقیه کار می کند .

 

2. استفاده از کچاپ برای تمیز کردن ماهتابه های مسی

ماهتابه های مسی می توانند نمای مدرنی را به آشپرخانه شما ببخشند . اگر بعد از استفاده از آن ها نیاز به شستن داشتند ، مقداری سس گوجه فرنگی را به این ماهتابه بزنید و بعد با یک دستمال آن را پاک کنید .

 

3. از بین بردن خراش روی چوب با استفاده از یک گردو

آیا از خطوط و خش های روی لوازم چوبی خود خسته شده اید ؟ کافی است که یک گردوی بدون پوست را بردارید و روی این قسمت ها بکشید تا معجزه آن را ببینید .

 

4. از بین بردن بوی قفسه ها با جوش شیرین

آیا کشو و قفسه های لباس و یا حوله شما بوی نم می دهد ؟ مقداری جوش شیرین را به این کشو ها اسپری کنید و در آن ها را باز بگذارید .

 

5. از بین بردن لکه های روی فرش با مایع شونیده

لکه های روی فرش را با یک قاشق چای خوری مایع شوینده و دو فنجان آب گرم از بین ببرید و می توایند بخار آن را به فرش بدهید و شاهد ناپدید شدن لکه ها باشید و سپس یک اسفنج آغشته به آب سرد را روی آن بکشید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد