//
کدخبر: ۴۵۸۲۳۶ //

معشوق جدید شکیرا کاندیدای نقش «جیمز باند»

برخی شایعات حاکی از آن است لوسیون لاویسکاونت که با بازی در سریال «امیلی در پاریس» به شهرت رسید و به‌تازگی خبر آغاز رابطه عاشقانه‌اش با شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی را تایید کرده، یکی از کاندیداهای بازی در نقش جیمز باند است.

سریال «امیلی در پاریس» که با بازی لوسیون لاویسکاونت در نقش اصلی سر و صدای زیادی در پلتفرم نتفلیکس کرد و موجب شهرت این بازیگر شد، بنظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک مزیت دیگری نیز برای او داشته باشد.

پس از خداحافظی دنیل کریگ ستاره سال‌های گذشته جیمز باند با این پروژه، جستجوی عوامل سازنده این فیلم برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای نقش اصلی منجر به مطرح شدن تعدادی از اسامی بازیگران جوان هالیوودی شود.

لوسیون لاویسکاونت هم که پیش‌تر تمایل خود را برای بازی در این نقش رسانه‌ای کرده بود یکی از کاندیداهای گرفتن را جیمز باند است.

برخی شایعات حاکی از آن است که تیلور جانسون، بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی این نقش را گرفته است. حتی یکی از دست‌اندرکاران ساخت این پروژه عنوان کرده که در روزهای آتی، قرارداد جانسون برای نقش جیمز باند بسته خواهد شد.

لوسیون لاویسکاونت ۳۱ ساله که اخیرا بازی در چند ویدیو کلیپ جدید از شکیرا را نیز تجربه کرده، گفته است که اگر نقش جیمز باند هم نصیبش نشود در پروژه‌های بعدی تلاش می‌کند که توانایی خود را با بازی در فیلم‌های اکشن بسنجد.

باتوجه به اینکه هنوز اخباری رسمی درخصوص انتخاب شدن بازیگر نقش جیمز باند منتشر نشده، لوسیون شانس این را دارد که اولین جیمز باند سیاه‌پوست تاریخ سینما لقب بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان