//
کدخبر: ۴۳۵۲۴۸ //

چطور به آدم جذاب و دوست داشتنی تری تبدیل شویم؟

جذاب و دوست داشتنی شدن یکی از عامل‌های مهم برای تاثیرگذاری بر دیگران است.

چطور به آدم جذاب و دوست داشتنی تری تبدیل شویم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 این که بخواهید از دید بقیه خوب به نظر برسید، بستگی به خودتان دارد. البته ویژگی‌های طاهری هم تا حدودی بر روی جذابیت تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل رعایت نکات برای ظاهر و درون، می‌تواند یک عامل کننده و خوبی باشد. با رعایت نکات زیر می‌توان این احساس را در خود تقویت کرد. همچنین خود را فردی خودکفا و ارزشمند نشان داد. 

آدم جذاب و دوست داشتنی

نکاتی برای تبدیل شدن به آدم جذاب و دوست داشتنی

اگر نمی‌توانید تمام نکات را رعایت کنید، نگران نباشید. ما برای شما بهترین و برترین آموزه‌ها را در نظر گرفته‌ایم. به کارگیری موارد زیر کمک می‌کند تا راحت به اهداف خود برسید. در ادامه نکات مهم را بررسی خواهیم نمود.

1. برقراری تماس چشمی

اگر می‌خواهید توجه فرد یا جمعی را به خود جلب کنید، هنگام حرف زدن یا گوش دادن به چشم‌هایشان نگاه کنید. برقراری رابطه چشمی کمک می‌کند که نشان دهید حواستان به همه چیز هست. شما گوشدهی فعال و گویش بسیار خوبی دارید. از هیچ چیزی نگران نیستید و استرس نخواهید داشت. این ویژگی‌ها تماما از طریق برقراری رابطه چشمی، کمک زیادی به شما خواهد کرد. محققان معتقد هستند افرادی که ارتباط چشمی برقرار می‌کنند، باهوش‌تر نیز هستند. به همین اکثر استادان چشم در چشم دانشجو شروع به ترریس می‌کنند.

برقراری تماس چشمی

 

2. لبخند زدن یک معیار جذاب و دوست داشتنی

سعید کنید در جنع یا حتی پیش هر شخصی که نشسته‌اید، لبخند به لب داشته باشید. لبخند زدن کمک می‌کند که شما فردی اجتماعی در نظر گرفته شوید. همچنین چهره شما با لبخند زدن، زیبا و خواستنی به نظر می‌رسد. سعی کنید گاهی شوخی کنید و اکثر لبخندهای خود را ملیح جلوه دهید. در این حالت زبان بدن خود را مثبت و کاملا نرمال نشان دهید. این ترفند به دیگران می‌فهماند که شما شخصی قابل احترام و ارزشمند هستید.

لبخند زدن برای تبدیل شدن به آدم جذاب و دوست داشتنی

3. نشان دادن اشتیاق یک عمل کاریزماتیک

اگر می‌خواهید به یک فرد کاریزماتیک تبدیل شوید، سعی کنید از خودتان اشتیاق نشان دهید. نشان دادن اشتیاق به اطرافیانتان می‌فهماند که شما طالب گفتگو هستید. همچنین از بودن کنار آن‌ها احساس خستگی و ناراحتی نمی‌کنید. این حالت کمک می‌کند که دیگران عاشق نشست و برخاست با شما شوند.

اشتیاق و کاریزماتیک بودن

سخن آخر در رابطه با تبدیل شدن به آدم جذاب و دوست داشتنی

رعایت نکات بالا کمک. می‌کند که شما به یک فرد کاریزماتیک و دلخواه تبدیل شوید. البته از تمام این نکات در مراسم، مجالس، دورهمی‌ها، محل کار، زندگی، روابط شخصی و‌… می‌توانید استفاده کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان