//
کدخبر: ۴۰۹۵۱۳ //

اتهام تجاوز و قاچاق انسان به ستاره جنجالی اینترنت و برادرش

بر اساس بیانیه روز سه‌شنبه دادستان رومانیایی، اندرو تیت، اینفلوئنسر مشهور، برادرش تریستان و دو شهروند رومانیایی سه‌شنبه به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و راه‌اندازی انجمن جنایی متهم شدند.

 اتهام تجاوز و قاچاق انسان به ستاره جنجالی اینترنت و برادرش
به گزارش فرتاک نیوز،

برادران تیت و دو مظنون زن رومانیایی دیگر در بازداشت خانگی هستند تا تحقیقات جنایی در مورد سوء استفاده از هفت زن علیرغم رد اتهامات از سوی متهمان انجام شود.

تیت برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۲ در بخارست، پایتخت رومانی دستگیر شد. او و برادرش تا ماه مارس در بازداشت پلیس بودند و سپس در حبس خانگی قرار گرفتند.

به گزارش Antena3 وابسته به خبرگزاری CNN، برادران تیت صبح چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح در دادگاه بخارست حاضر خواهند شد. سپس دادگاه در مورد اقدام پیشگیرانه یا حبس خانگی بحث می‌کند و تاریخ محاکمه را تعیین خواهد کرد.

طبق قوانین رومانی، پرونده به دادگاه ارسال می‌شود، جایی که قاضی ۶۰ روز فرصت دارد تا پرونده‌ را از لحاظ قانونی بودن بررسی کند.

دادستان‌ها گفتند که برادران تیت قربانیان خود را با اغوای آن‌ها و ادعای دروغین که خواستار رابطه یا ازدواج هستند، به خدمت گرفتند.

بر اساس بیانیه‌ای که توسط Antena3 وابسته به CNN در رومانی به دست آمده، تیم حقوقی برادران تیت گفت که از فرصت برای مبارزه در دادگاه و ارائه دلایل و شواهد برای اثبات بی‌گناهی خود استفاده خواهد کرد.

تیم حقوقی تصریح کرد که اکنون «با انتقال پرونده به دادگاه بخارست، قاضی جلسه‌ای را تعیین می‌کند که طی آن یا کیفرخواست را به وکلای منتخب اندرو و تریستان تیت ابلاغ می‌کند و یا مهلتی برای ارسال کیفرخواست تعیین می‌کند. در همین جلسه قاضی در مورد اینکه آیا اقدام احتیاطی برای متهم لازم است یا خیر بحث خواهد کرد.
تیم حقوقی افزود: «هدف اصلی ما احراز حقیقت و اطمینان از رویکرد حقوقی منصفانه و بی‌طرفانه با ارائه شواهد مرتبط با پرونده خواهد بود. انتقال پرونده به دادگاه محاکمه به ما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای جامع از شواهد جمع‌آوری شده و مجدانه را ارائه کنیم. این مدارک و شواهد به مرور تهیه شده که بی شک برای برائت متهم ضروری خواهد بود.» 

تیت که در گذشته یک بوکسور حرفه‌ای بود، به خاطر شعارهای آنلاین خود که از سلطه مردان، تسلیم شدن زنان و ثروتمند شدن از این طریق حمایت می‌کرد، بدنام شد. او علناً از خشونت علیه زنان حمایت کرده و قبلاً از تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی منع شده بود تا اینکه ایلان ماسک پس از تصاحب شرکت، حساب توییتر شخصی او را بازگرداند.

او در سال گذشته به شهرت رسید و بسیاری را بر آن داشت تا درباره تأثیر بدخیم او بر مخاطبان عمدتاً مرد خود هشدار دهند. معلمان مدارس از سراسر جهان از شیوع فزاینده دیدگاه‌های زن‌ستیز در میان پسران نوجوانی که طرفدار محتوای تت هستند، گزارش کرده‌اند.

قبل از حذف حساب‌های کاربری او و منع فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی، حساب TikTok او حدود ۱۱.۶ میلیارد بازدید داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان