//
کدخبر: ۴۴۸۷۶۸ //

معرفی بهترین جنگ های شبانه کیش

انتخاب بهترین جنگ های شبانه کیش، یکی از نکات مهمی است که همواره بایستی پیش از سفر به کیش به آن توجه نمایید.

معرفی بهترین جنگ های شبانه کیش
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا با بهترین جنگ های شبانه کیش آشنا هستید؟ جنگ های شبانه کیش یکی از محبوب ترین تفریحات شبانه این جزیره می باشند که همواره مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته اند.

این جنگ ها به دلیل شرجی بودن آب و هوا در فضای دلپذیر و سرپوشیده آمفی تئاترها و کنسرت هتل ها برگزار می شوند. در واقع جنگ کیش، نمایشی کمدی موزیکال با اجراهای زنده است. این نمایش با ترکیب عناصری مانند رقص، پارکور، مسابقات خانوادگی، ایروبیک و غیره تجربه ای فوق العاده برای گردشگران را به ارمغان می آورد. بنابراین اگر قصد دارید که ساعاتی به یادماندنی و بدون دغدغه را برای خودتان خلق کنید، حتما در این جنگ ها شرکت نمایید.

پس در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین جنگ های شبانه کیش آشنا کنیم. البته انتخاب بهترین جنگ های شبانه کیش کاملا به سلیقه و تجربیات قبلی گردشگران بستگی دارد و ممکن است هر یک نظر متفاوتی داشته باشند.

بهترین جنگ های شبانه کیش
بهترین جنگ های شبانه کیش

جنگ ارم شو کیش:

اگر بخواهیم یکی از بهترین جنگ های شبانه کیش را به شما پیشنهاد کنیم، بی گمان باید نام جنگ ارم شو کیش را به زبان آوریمجنگ ارم شو کیش یکی از جنگ های بامزه کیش می باشد. این جنگ با گرد هم آوردن هنرمندان معروف از جمله پر طرفدار ترین شوهای این جزیره محسوب می شود. جنگ ارم شو کیش کار خود را از سال 1400 آغاز کرده که در مدتی بسیار کوتاه موفق به جذب بسیاری از مخاطبان شده است. از دلایل محبوبیت این جنگ شادی می توان به حضور هنرمند با استعداد و با تجربه، افشین شاهوران اشاره کرد. از دیگر هنرمندان ارم شو کیش احسان استیجابی و محسن آصف هستند که هر یک بخشی از اجراهای برنامه را برعهده دارند.

مدت زمان جنگ ارم شو کیش، حدود سه ساعت می باشد که با برنامه های متنوع شما را سرگرم می کند. به طور کلی برنامه های برگزار شده در این جنگ شبانه عبارتند از:

  • استند آپ کمدی: در این آیتم هنرمندان کمدین با اجرای شوخی ها و طنزهای خود، مخاطبان را سرگرم می کنند.

  • لیزر شو: ایجاد رقص نور های جذاب به همراه موسیقی از طریق لیزر را لیزر شو می گویند. در واقع این بخش از جنگ ارم شو کیش، تجربه بصری دل انگیزی را برای تماشاگران به ارمغان می آورد.

  • تقلید صدا: این آیتم، با هنرنمایی هنرمندان حرفه ای در زمینه تقلید صدای افراد مشهور همراه است.

  • حضور دی جی برای پخش موزیک و اجرای موسیقی های زنده.

  • برگزاری مسابقات خانوادگی و اهدای جوایز ارزنده به برندگان.

به علاوه بایستی بگوییم محل برگزاری جنگ ارم شو کیش در هتل ارم واقع در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان، لاین خانه گستر است.

جنگ ارم شو کیش، لذت تجربه بهترین جنگ شبانه
جنگ ارم شو کیش، لذت تجربه بهترین جنگ شبانه

جنگ شبانه پازل شو کیش:

جنگ پازل شو کیش، به تهیه کنندگی و کارگردانی عسل افشاری و آرتین شاهوران با سابقه 15 سال فعالیت، یکی از بهترین جنگ های شبانه کیش محسوب می شود. این جنگ شبانه به دلیل حضور هنرمندان برجسته ای همچون اکبر اقبالی (کمدین معروف)، آرش شاهوران، آرتین شاهوران و افشین شاهوران موفق به دریافت تندیس بهترین تفریح گردشگری کیش برای پنجمین سال متوالی شده است.

علاوه بر این در جنگ پازل شو کیش، هنرمندان سرشناسی مانند مهدی مقدم، مهران غفوریان، محمد علیزاده، مسعود صادقلو و غیره اجرای برنامه داشته اند. از دیگر دلایل تبدیل شدن این جنگ به بهترین جنگ های شبانه کیش، می توان به تلفیق استندآپ کمدی، موسیقی و پرفورمنس های روز دنیا به صورت کنسرت شو اشاره کرد.

به علاوه جنگ پازل شو کیش، هر شب از ساعت 24 الی 3 شب با حضور هنرمندان در کنسرت هال بزرگ پارک دلفین هاى این سرزمین با ظرفیت 908 نفر برگزار می شود. از آیتم های این جنگ شبانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنسرت خنده با هنرنمایی اکبر اقبالی.

  • برک دنس همراه با پارکور.

  • اجرای تک نوازی های کوبه ای.

  • تیوب کمدی.

  • برگزاری کنسرت موسیقی با اجرای آرتین شاهوران

  • سیرویل شو.

  • مسابقات خانوادگی.

  • برپایی استند کمدی با همراهی آرش شاهوران.

بنابراین اگر به دنبال انتخاب جنگ شبانه ای هستید که همراه با انواع آیتم های مختلف همچون کنسرت، نمایش کمدی و غیره باشد، شرکت در جنگ پازل شو کیش گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

جنگ شبانه پازل شو کیش
جنگ شبانه پازل شو کیش

جنگ شبانه بابک شو کیش:

جنگ بابک شو کیش، از بهترین جنگ های شبانه کیش است که برای ساعاتی لبخند را میهمان لب هایتان می کند. این جنگ شبانه کار خود را با نام «نمایش کمدی کله پوک ها وارد می شوند» آغاز نمود و با تمرکز بر نمایش های تئاتر کمدی یکی از موفق ترین و جدیدترین شوهای کیش برای تمامی سنین محسوب می شود.

از مهم ترین تفاوت های جنگ بابک شو کیش با دیگر شوها می توان به کارگردانی و اجرای بازیگران پر مخاطب در این شو سینما اشاره کرد. این شوی شبانه، فعالیت خود را به کارگردانی بابک برجسته بازیگر خوش نام سینمای کشور از سه سال پیش آغاز کرده که پذیرای بسیاری از افراد مشهور مانند خواهران منصوریان، حسن ریوندی و محسن ابراهیم زاده بوده است. از دیگر هنرمندان طنز بابک شو، کمدین مشهور صابر شیخ الاسلام معروف به مرد هزار چهره می باشد که در چندین نقش هنرنمایی می کند. شایان ذکر است که دوبلور حرفه ای محمد امیری، کار دوبله این شو را انجام می دهد که بسیار تماشایی است.

جنگ بابک شو کیش، با گنجاندن آیتم های مختلف همچون نمایش طنز کمدی، استندآپ کمدی، اجرای موزیک زنده، نمایش های رقص و آکروباتیک، لیزر شو، شعبده بازی، بلک لایت و غیره لحظاتی به یادماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. بابک شو هر شب در دو سانس در آمفی تئاتر هتل شایان کیش میزبان تماشاگران از ساعت 22 الی 1 بامداد برگزار می شود.

جنگ بابک شو کیش
جنگ بابک شو کیش

کیش تک، مرجع خرید بهترین جنگ های شبانه کیش:

همانطور که عنوان شد انتخاب بهترین جنگ های شبانه کیش کاملا سلیقه ای است و این موضوع تنها به روحیات افراد بستگی دارد. برای مثال اگر دوست دارید که نمایش های کمدی، رقص و موزیک را یکجا تجربه نمایید، بهترین گزینه، جنگ پازل شو کیش می باشد. در مقابل اگر تنها به نمایش های کمدی علاقه مند هستید، جنگ بابک شو کیش انتخاب خوبی خواهد بود. در جزیره کیش جنگ های شادی بسیاری برپا می شود که خوشبختانه تمام سلایق را پوشش می دهند. در همین راستا امروزه با افزایش تقاضای گردشگران، مجموعه های بسیاری اقدام به ارائه تفریحات مختلف در کیش کرده اند اما هیچگاه نباید کیفیت را بر کمیت ترجیح داد.

مجموعه کیش تک با هدف ارائه خدمات سفر به گردشگران عزیز دایر شده است. کیش تک، مرجع خرید بلیط بهترین جنگ های شبانه کیش، رزرو هتل، خدمات تور مسافرتی و غیره با تخفیفات ویژه در تمامی ایام عید و تعطیلات مختلف می باشد. همچنین مهم ترین هدف این مجموعه، ارائه خدمات ارزان به مسافران عزیز است تا در هنگام سفر به کیش، با حداقل هزینه بیشترین بهره برداری را از سفر خود داشته باشند. البته به دلیل محدودیت تفریحات در ایام عید احتمال تکمیل ظرفیت وجود دارد. از همین رو بهتر است که پیش از سفر به کیش حتما اقدام به رزرو تفریحات مورد علاقه خود نمایید. بعد از انجام رزرو توضیحات لازم از جمله نشانی مرکز خدماتی، شماره تماس، ساعت رجوع و نکات مهم بر روی فاکتور در اختیار شما قرار می گیرد. همراه با کیش تک، با اطمینان از انتخابتان، لذت یک سفر فراموش نشدنی را همراه با عزیزانتان تجربه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان