//
کدخبر: ۴۵۸۰۶۲ //

تغییرات جدید در حوزه رسانه‌ای استقلال

حوزه رسانه باشگاه استقلال به‌زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد.

تغییرات جدید در حوزه رسانه‌ای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، تغییرات مهمی در بخش‌های مختلف باشگاه داده شد. از حضور سرپرست جدید گرفته تا دیگر بخش‌های مدیریتی آبی‌ها و حالا حوزه رسانه‌ای این باشگاه نیز دستخوش تغییراتی شده است.

    در زمان مدیریت علی خطیر، مهدی هژبری به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال انتخاب شده بود. هر چند که رسانه آبی‌ها به صورت رسمی نام مدیر روابط عمومی این باشگاه را اعلام نکرد، اما حقیقت این است که خطیر این پست را در اختیار یکی از نزدیکان رسانه‌ای خود قرار داده بود.

با وجود عدم اعلام رسمی این انتخاب، اما پست روابط عمومی استقلال در ماه‌های اخیر در اختیار این شخص بود و حالا با برکناری خطیر، تغییرات در این حوزه نیز اعمال شده است.

قرار است به‌زودی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به صورت رسمی حکم خود را از فرشید سمیعی دریافت کند و سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها نیز در ادامه می‌بایست جانشین مهدی هژبری را در پست معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال انتخاب کند.

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال همچنان بدون مدیررسانه‌ای رسمی به کار خود ادامه خواهد داد. در مقطعی از فصل، سعید اکبری در این پست و در چند نشست خبری در کنار جواد نکونام حاضر شد ولی به دلیل برخی مشکلات، سرمربی آبی‌ها به تنهایی در کنفرانس‌ها حاضر می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان