//
کدخبر: ۹۸۳۶۵ //

لیست سرمربی سایپا برای حضور در لیگ برتر/دایی همه ستاره هایش را می خواهد

ظهر امروز علی دایی لیست بازیکنان مورد نیاز خود برای حضور در فصل آینده را به باشگاه ارائه کرد.

لیست سرمربی سایپا برای حضور در لیگ برتر/دایی همه ستاره هایش را می خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عصر امروز علی دایی با حضور در باشگاه سایپا و برگزاری جلسه با رضا درویش، مدیرعامل تیم، لیست بازیکنان و برنامه مورد نظر خود برای حضور موفق در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کرد.

حال خبر می‌رسد محمد دانشگر و محمدرضا اخباری جز لیست علی دایی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر قرار گرفته‌اند و باب مذاکره با این بازیکنان باز شده است. گویا در این میان اخباری با این باشگاه قرارداد دارد و علی دایی هم بر ماندن دروازه‌بان تیمش اصرار می‌کند. این دروازه‌بان جوان فصل گذشته مسابقات ابتدایی سایپا را به صورت فیکس انجام داد اما پس از بروز اشتباهاتی به نیمکت ذخیره‌‌های تبعید شد. به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی اخباری از سایپا وجود داشت که حالا با اعلام نیاز دایی به این بازیکن شرایط پیچیده‌تر از قبل دنبال خواهد شد.

در خصوص محمد دانشگر هم اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد. گویا این بازیکن قراردادی دو ساله با سایپا منعقد کرده که سال اول آن طی شده اما سال دوم آن به صورت مشروط است. تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران به دنبال این بازیکن هستند و باشگاه سایپا هم به دنبال حفظ مدافع جوان خود است.

در ادامه مهدی ترابی هم با باشگاه سایپا یک سال دیگر قرارداد دارد اما با مسئله سربازی مواجه است. ترابی هم اکنون در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و بعد از مسابقات جام جهانی تکلیف خود با این تیم را مشخص می‌کند. مدیران سایپا به دنبال این هستند هر طور که شده ستاره‌ی خود را برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش‌سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان