//
کدخبر: ۷۷۳۸ //

عنایتی:از داخلی ها به فیفا شکایت کنند، فوتبال ایران تعلیق می شود

بازیکن-مربی صبا گفت:در اینکه ژاوی یکی از با استعدادترین های دنیا است، شکی نیست.

عنایتی:از داخلی ها به فیفا شکایت کنند، فوتبال ایران تعلیق می شود

رضا عنایتی در گفت و گو با فرتاک نیوز  در رابطه با انتخابش به عنوان مربی صبا اظهار داشت: من دوست دارم به صبای قم کمک کنم. شرایط جدولی ما خوب نیست و باید بهتر از این کار کنیم. البته بازیکنان جدید ما کیفیت بالایی دارند و امیدوار هستیم.

وی درباره باخت السد و ژاوی مقابل استقلال عنوان کرد: بازی ژاوی در استقلال در بارسلونا با السد قطر قطعا تفاوت دارد. به هر حال این بازیکن در السد گزینه های کمتری برای پاس دادن دارد. با این حال در اینکه او یکی از با استعدادترین های دنیا است، شکی نیست.

کاپیتان سابق استقلال تصریح کرد: جوان های استقلال بدون استرس و خیلی خوب بازی کردند. این یکی از بهترین بازیهای استقلال بود. وقتی بازیکن جوان در ترکیب تیمت داری، یا خیلی خوب کار می کنند یا اینکه خیلی ضغیف کار می کنند.

عنایتی درباره محرومیت استقلال و تراکتورسازی گفت: مقصر اصلی بی برنامگی مدیران ماست. وقتی مدیرعامل پاسخگو نیست و فقط می خواهد روی صندلی اش باشد و بازیکن بی مورد و گران می خرد، این اتفاقات هم پیش می آید. مدیران استقلال بی جهت ریخت و پاش می کنند. بعدش هم این مدیر می رود و یکی دیگر می آید. خارجی ها رفتن فیفا شکایت کردند اما پرونده داخلی ها را اگر فیفا ورود کند، فوتبال ما تعلیق می شود.

وی در پایان افزود: من از 5، 6 باشگاه طلب دارم. قبلا فقط می رفتی و شکایت می کردی و ترتیب اثر داده نمی شد اما الان یک پولی هم به حساب فدراسیون می ریزی و بازهم هیچ ترتیب اثری داده نمی شود.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان