//
کدخبر: ۷۰۵۲۷ //
ذوب آهن- صنعت نفت آبادان

ژنرال آبی پوش به دنبال اوج گیری در لیگ هفدهم

لیگ برتر فوتبال با چهار بازی وارد هفته بیستم خواهد شد که در این میان دیدار ذوب آهن و صنعت نفت می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

ژنرال آبی پوش به دنبال اوج گیری در لیگ هفدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

 در آغاز هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امروز (پنجشنبه) چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از مهمترین دیدارها تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم می روند .

 

تیم قلعه‌نویی در نیم فصل دوم روند خوبی را در پیش گرفته و کم‌کم خود را به جمع مدعیان کسب سهمیه می‌رساند. پیروزی در دربی اصفهان بهترین نتیجه‌ای بود که ذوب‌آهن در نیم فصل دوم کسب کرد و حالا هواداران این تیم هم بیشتر از قبل به آینده تیم‌شان امیدوار هستند. مخصوصا اینکه ذوب‌آهن 10 بهمن باید بازی پلی‌آف خود در لیگ قهرمانان آسیا را هم برگزار کند.

 

تیم آبادانی هم از جمله تیم‌های غیر قابل پیش‌بینی لیگ است. شاگردان کمالوند در برخی بازی‌ها آن قدر خوب نتیجه گرفته‌اند که هواداران این تیم هم تصورش را نمی‌کردند اما شکست‌ها و تساوی‌های نفتی‌ها هم در نوع خودش جالب توجه بوده است. با این حال هر دو تیم فاصله زیادی از لحاظ امتیازی با هم ندارند و به این خاطر انتظار یک بازی نزدیک و در عین حال جذاب می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان