//
کدخبر: ۶۹۱۶۸ //
جذب مهاجم اولویت اول شفر

هواداران استقلال در بیم و امید/ تکلیف هر چه زودتر معلوم بشود/ زمان زیادی باقی نیست

روزها به سرعت در حال سپری شدن است و شفر و استقلال هنوز نتوانسته اند مهاجم مورد نظر خود را جذب نمایند .

هواداران استقلال در بیم و امید/ تکلیف هر چه زودتر معلوم بشود/ زمان زیادی باقی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

شفر به همراه استقلال مسیر خوبی از نظر نتیجه گیری را دنبال می کنند و ادامه این روند می تواند در صورت لغزش حریفان ، شرایط را هر هفته بهتر نماید ولی آیا شفر و شاگردانش می توانند نتایج حوب را هم چنان تکرار نمایند یا این که این موفقیت در چند هفته گذشته مقطعی بوده و نمی توان به آن دل خوش کرد.

 

یکی از مهم ترین مشکلات شفر علی رغم این که در چند بازی گذشته با گل های بالا حریفان را شکست داده است، نبود یک مهاجم تمام کننده و گل زن است و همان طور که مشاهده می کنید به این نکته می رسیم که هافبک های این تیم دارند جور خط حمله گلز نزن استقلال را جبران می کنند ولی این روند نمی تواند تا پایان فصل هم چنان ادامه داشته باشد و بدون شک در جایی بر به بن بست خواهد خورد و سرمربی استقلال در زمان نقل و انتقالات زمستانی باید مهاجم مورد نظر خود را جذب نماید.

 

برای جذب مهاجم در ابتدا باید بازیکنان خروجی مشخص شوند که در این میان در حالی که باشگاه ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز خواهان جذب سجاد شهباززاده هستند، این بازیکن تمایلی برای جدایی از استقلال ندارد و امیدوار است که نظر شفر را تغییر دهد. ظاهرا او قرار است با شفر دوباره صحبت کند شاید بتواند این مربی را متقاعد کند تا در استقلال بماند و توانایی‌هایش را اثبات کند.

 

از قرار معلوم برای رفع این مشکل، کولیبالی مهاجم خارجی مدنظر تیم فوتبال استقلال‌ در مراحل پایانی انجام کار خود است و ظرف دو، سه روز آینده به جمع آبی‌ها ‌اضافه می‌شود و باید منتظر ماند و دید که این اتفاق خواهد افتاد یا اینکه باید هم چنان چشم انتظار درخشش هافبک های این تیم در امر گلزنی باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان