//
کدخبر: ۶۵۰۴۰ //

حرفه ای عمل نکردی آقای استقلالی! / ستاره هستی که باش ولی هواداران صداقت می خواهند

آبی‌های تهران در ابتدای فصل با خریدهای پر سروصدای خود موجی از امیدواری را بین هواداران خود به وجود آوردند اما حالا مشخص می‌شود که این خریدها و تمدیدها نه تنها کمکی به پیشرفت استقلال نکرد بلکه دردسرهایی را نیز برای باشگاه به وجود آورد.

حرفه ای عمل نکردی آقای استقلالی! / ستاره هستی که باش ولی هواداران صداقت می خواهند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید مهمترین مساله در خریدهای تابستانی استقلال، اضافه شدن مجتبی جباری به جمع بازیکنان استقلال باشد. خود مجتبی جباری در مصاحبه‌ای که در ابتدای پاییز انجام داد، اعتراف کرد زانویش 20 سال پیرتر است و کیفیت و توانایی لازم را ندارد : "دکتر ایفمارک پای من را دید گفت زانوی من 20 سال پیرتر است و باید تعویض مفصل انجام دهم. زانوی  من خیلی سال کار نمی کند. با این شرایط سخت تلاش کردم در کنار تیم تمرین کردم و سعی کردم کیفیت داشته باشم اما سخت شده زیرا انرژی جوانی نیست و آسیب هایی داشتم. تصمیمی نگرفتم و نمی دانم وضعیتم چه می شود."!

 

با این شرایط مشخص نیست چرا او که همواره مشتاق و علاقه مند به فوتبال حرفه‌ای است و همیشه از امکانات آماتور فوتبال ایران ایراد گرفته است، چرا حاضر شده با وجود مصدومیتی که داشته با یک تیم بزرگ قرارداد حرفه‌ای امضا کند! به جز جباری، منصوریان و ایفمارک، کسی از مصدومیت شماره8 خبر نداشت و بنابراین خود او می‌توانست مانند حرف‌هایش، رفتاری حرفه‌ای داشته باشد و مانند روزی که از تیم ملی کنارکشید تا جا برای جوانان باز شود، اعلام کند به علت مصدومیت قادر به بازی در فوتبال ایران نیست و نمی‌تواند پیشنهاد استقلال را قبول کند!

 

چه بسا با این رفتار، محبوبیت او بیشتر می‌شد اما امروز به خاطر اینکه استقلال به حضور او نیاز ندارد، مجبور است کنار بنشیند و با توجیهات عجیب و غریب سعی در انداختن توپ به زمین باشگاه استقلال و کادرمدیریتی آن دارد!

 

مسلما در زمانی که سرمربی وقت استقلال نام جباری را بر سر زبان‌ها انداخت، مدیران باشگاه نمی‌توانستند به علت بزرگی جباری با منصوریان مخالفت کنند و مانع این انتقال شوند اما خود جباری می‌توانست یک فوتبالیست حرفه‌ای باشد که سوای هر گونه تعصب و تمایل رنگی، تعهد کاری داشته باشد و مصدومیت کهنه را به خاطر بستن قرار داد، پنهان نکند اما این اتفاق نیفتاد تا او از استقلال دور شود و یک قرار داد و شاید بدهی دیگر هم روی دست باشگاه بماند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان