//
کدخبر: ۵۷۹۴۲ //

عکس/ شادی گل دو نفره جدید پرسپولیسی‌ها

به گزارش فرتاک نیوز،

، در دو، سه سال اخیر یکی از سرگرمی‌های بازیکنان پرسپولیس ابداع شادی گل‌های متفاوت و رنگارنگ بوده است. در این بین بیشتر شادی گل‌های جدید این تیم را فرشاد احمدزاده طراحی می‌کرد که توسط خودش، مهدی طارمی و محسن مسلمان به اجرا در می‌آمد. نقش این باند شیطان و بازیگوش اما به تازگی در پرسپولیس کمرنگ شده است.

 

بعد از محرومیت طارمی که حالا بیش از یک ماه از آن می‌گذرد، یک ضلع این مثلث کلا کنار رفت، مسلمان هم تقریبا در نیمی از دقایق مسابقات اصلا در زمین نیست که بخواهد در شادی گل‌ها مشارکت کند و البته خود فرشاد هم اخیرا جراحی کرده. با این وجود ظاهرا چشمه خلاقیت دوستان نخشکیده، چرا که به تازگی شاهد شادی دو نفره علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا هستیم. ظاهرا قرار بر این است که هر بار علیپور برای پرسپولیس گل می‌زند، یک دور کولی از کامیابی‌نیا بگیرد!

 

این اتفاق اولین بار در بازی حذفی با نفت تهران رخ داد و در مسابقه با استقلال هم تکرار شد. البته شادی گل طراحی شده توسط علیپور هم عین خود او و فوتبالش صاف و ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد، هرچند مهاجم سرعتی پرسپولیس در اجرای همین ایده پیش پا افتاده هم مشکل دارد و بعد از گلزنی در داربی نزدیک بود از کول کمال پایین بیفتد!

svetP2GvaOHG

 

SFb7W5ysQU7e

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان