//
کدخبر: ۴۵۶۹۳۱ //
حامد گل محمدی سرمربی تیم گلچین کهن رباط کریم؛

بی انصافی است از کادرفنی ام تشکر نکنم/آرزویم صعود گلچین کهن به لیگ دسته دوم میباشد

تسرمربی تیم گلچین کهن رباط کریم گفت: فکرات نیمه دومی را اینبار به نیمه اول آوردیم

بی انصافی است از کادرفنی ام تشکر نکنم/آرزویم صعود گلچین کهن به لیگ دسته دوم میباشد
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد گل محمدی سرمربی تیم گلچین کهن رباط کریم در پایان دیدار این تیم و پیروزی ۲ بر ۰ برابر امید تازه آباد چاف گفت: بی انصافی است همه چیز به اسم من تمام شود و نباید زحمات کادرفنی ام را نادیده بگیریم اقایان بابک اکسیری ، میلاد صمیمی مهدیار عصایی و میثم ثانوی که واقعا زحمت میکشند و عصای دست هستند.

وی در خصوص نتیجه این تیم در پایان نیم فصل نخست برابر چاف گفت : برخلاف دیگر بازی ها که در نیمه دوم به گل میرسیدیم در این دیدار تفکرات نیمه دوم را به نیمه اول آوردم و زود به گل رسیدیم و پیروزی دلچسبی برابر تیم خوب چاف به دست آوردیم و آرزویم صعود با این به لیگ دسته دو میباشد.

گل محمدی در خصوص دیدار بعدی این تیم برابر آبیدر سنندج گفت : از جایگاه تیم سنندج در جدول تعجب میکنم زیرا آنها با وجود ترکیبی از بازیکنان جوان بسیار خوب بازی میکنند و قطعا بازی دادن بازیکنان جوان نیز تاوان دارد که آقای مجیدی این ریسک را کرده و با این جوانان بسیار عالی نتیجه گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت : از دوست خوبم اقای نباتی مالک باشگاه که میلیاردی در این شهر هزینه میکند تشکر میکنم که باعث شور و هیجان در این شهر شده است که نوجوانان زیادی امید به این تیم دارند که در آینده بتوانند در این تیم بازی کنند و بدرخشند و از شهردار محترم که حامی تیم ما بوده است خواهش میکنم از اقای نباتی حمایت کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان