//
کدخبر: ۴۳۹۳۸۳ //
سرمربی تیم فوتبال ملوان مکران سیرجان در مصاحبه با فرتاک ورزشی:

کرمان قطب اصلی فوتبال کشور می‌باشد / هدف ما صعود به لیگ دسته دوم است

رضا حسینی ارشد سرمربی تیم فوتبال ملوان مکران سیرجان در مصاحبه اختصاصی با فرتاک ورزشی در خصوص این تیم و شرایط آنها در لیگ سه صحبت کرد.

کرمان قطب اصلی فوتبال کشور می‌باشد / هدف ما صعود به لیگ دسته دوم است
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا حسینی ارشد سرمربی تیم فوتبال ملوان مکران سیرجان در مصاحبه اختصاصی با فرتاک ورزشی گفت: به خاطر شرایط شغلی بازی و مربیگری را از استان هرمزگان شروع کردم و در تیم‌های استان هرمزگان در سطح استان و کشور فعالیت داشتم.

وی افزود: در سال 96 باشگاه ملوان تیپ تکاوران را در رده امید به کمک فرمانده‌هان تیپ یکم نیروی دریایی ارتش تاسیس کردم و توانستیم با کمک مردم خوب استان هرمزگان خیلی زود به لیگ دسته یکم و لیگ برتر  امیدهای کشور راه یابیم و الان بیش از یک سال هست که در شهر سیرجان فعالیت دارم.

سرمربی ملوان مکران سیرجان گفت: در سال 86 با تیم سرباز بندرعباس که خودم باشگاه را با کمک فرمانده وقت تیپ یکم نداجا تاسیس کردم مربیگری را آغاز کردم.

حسینی ارشد درباره شرایط تیم ملوان مکران سیرجان اعلام کرد: با توجه به اهمیت ورزش از دیدگاه فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش و با هدف کمک به استعدادهای جوان در دوران خدمت سربازی باشگاه ملوان مکران سیرجان با حمایت مدیر عامل باشگاه جناب ناخدا مصطفی گرامی تاسیس شده و هدف ریاست هیئت فوتبال نیروی دریایی و مدیر عامل محترم باشگاه ایجاد فضای سالم برای خدمت به جوانان کشور عزیزمان میباشد.

وی افزود: جذب بازیکن طی تست هایی که قبل از فصل گرفتیم و بازیکنانی که در تیم‌های کشوری سابقه فعالیت داشتند را انتخاب میکنیم و در تمرینات بر اساس نیاز کادر فنی انتخاب می‌شوند.

رضا حسینی در ادامه گفت: در استان کرمان استعدادهای بالایی در فوتبال کشور حضور  دارند که اگر مدیریت خوبی داشته باشند و با توجه به اینکه دارای چهار تیم در سطح اول فوتبال کشور در بانوان و آقایان  است ، یکی از قطب های اصلی فوتبال کشور محسوب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان تیم ملوان مکران سیرجان را لیگ دو ببینیم یا خیر، گفت: با توجه به بازیکنان با تجربه و جوانی که جذب کردیم و انگیزه‌ای که بازیکنان برای شروع لیگ دارند و طی جلساتی که با ریاست محترم ه‍یئت و فوتبال نیروی دریایی و مدیر عامل باشگاه داشتم و خدمات و امکاناتی که برای ما پیش بینی شده مطمئنا هدف همه اعضای باشگاه صعود به لیگ دسته دوم کشور میباشد.

سرمربی سیرجانی ها در پایان صحبت های خود گفت: جا دارد از امیر دریادار دوم محمد سلطان آبادی و جناب ناخدا یکم مصطفی گرامی که نگاه ویژه ای به جوانان ورزشی کشور عزیزمان دارند و همچنین از رسانه خوب فرتاک که به لیگ های پایین هم توجه دارد، تشکر ویژه داشته باشم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان