//
کدخبر: ۴۳۳۸۱۷ //

آقای مدافع روی گل د‌وم ازبکستان کجا بودی؟/ آیا قلعه‌نویی برای رامین قیچی ندارد؟!

در بازی با تیم ملی ازبکستان رامین رضاییان مدافع راست سپاهان یکی از بازیکنان عصبی میدان بود که شانس آورد اخراج نشد.

آقای مدافع روی گل د‌وم ازبکستان کجا بودی؟/ آیا قلعه‌نویی برای رامین قیچی ندارد؟!

علی مسعودی؛ تیم ملی ایران در مسابقه با تیم ملی ازبکستان کامبک خورد و بازی دو بر صفر برده را با تساوی دو بر دو عوض کرد تا اولین هشدار جدی به امیر قلعه‌نویی داده شود. هشداری که در اولین محک جدی داده شد تا مشخص شود تیم او برای بازی های بزرگ هنوز خیلی کار دارد. اما در همین مسابقه اتفاق عجیبی رخ داد‌ که قبلا هم بارها از این اتفاقات را دیده بودیم و در آینده هم خواهیم دید! رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی که زننده گل اول ایران البته با اشتباه فاحش دروازه‌بان ازبک بود، آنقدر با بازیکنان حریف کل کل کرد که اگر داور کمی مهربان تر نبود و یک داور شجاعی بود با کارت قرمز جریمه اش می کرد تا بیش از حد وارد حواشی نشود.

 سوای این‌، او که با موهای عجیب و غریب در این بازی حضور داشت و روی گل دوم ازبک ها مقصر اصلی نیز بود ‌مشخص نبود در این دیدار چکار می کرد و نشان داد هنوز هم مثل یک بازیکن آماتور عمل می کند و دوست دارد جور دیگری دیده شود.

مدافعی که متاسفانه گرچه با جدایی اسکوچیچ فیکس تیم ملی شده و امیر قلعه‌نویی نیز خوب به او میدان می دهد ولی هنوز نمی داند برای دیده شدن بیشتر همان کار فنی خوبی که دارد کافی است و نیازی نیست هر روز یک مدل مو درست کند و با بازیکن حریف هم کلنجار برود! حال اینکه امیر قلعه‌نویی به موهای اکثر بازیکنان تیم ملی گیر داد و حتی موهای چند نفر را هم  اصلاح کرد ولی تا الان به رضاییان چیزی نگفته این هم جای سوال دارد؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان