//
کدخبر: ۴۳۳۶۷۲ //
حضور صبحگاهی در ورزشگاه شهید کاظمی

امیری این بار برای بازگشت عجله نمی‌کند

وحید امیری که دوباره از ناحیه همسترینگ آسیب دیده برای بازگشت به ترکیب تیمش قبل از تعطیلی مسابقات لیگ برتر انگیزه زیادی دارد اما دیگر عجله نخواهد کرد.

امیری این بار برای بازگشت عجله نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری ستاره ملی‌پوش پرسپولیس بعد از مصدومیت تلخی که دوباره این بار در تاجیکستان نصیبش شد این روزها مشغول درمان و تمرینات اختصاصی است.

امیری امروز با انتشار یک استوری از حضورش در ورزشگاه شهید کاظمی نشان داد از صبح زود و چند ساعت قبل از حضور تیم در این ورشگاه حاضر شده و مراحل درمانی و تمرینات اختصاصی‌اش را پیگیری می‌کند تا حداقل اگر بازی‌های آسیایی پیش رو را از دست می‌دهد به بازی‌های باقیمانده لیگ برتر در نیم فصل اول بخصوص دربی حساس با استقلال برسد.

امیری قبل از مصدومیت مجدد و در روزهایی که نیاز داشت توان جسمانی‌اش را بازیابی کند تمرینات سخت و طولانی را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌داد و با وجود سن و سال بالایی که دارد بارها عرض و طول زمین را می‌دوید تا جایی که اطرافیان تیم پرسپولیس از این همه تلاش او برای بازگشت تعجب می‌کردند.

این بار اما امیری گفته برای بازگشت سریع‌تر به زمین عجله ندارد و نمی‌خواهد اشتباه قبلی را مرتکب شود.

البته امیری در تاجیکستان در شرایطی خاص به زمین مسابقه رفت. در آن مسابقه پرسپولیس نیاز به کسب نتیجه داشت اما با غیبت عالیشاه در لیست، دست یحیی در فاز حمله خالی بود. از سوی دیگر خود امیری دوست داشت در آن بازی به شرایط مسابقه برگردد تا مقابل سپاهان از ابتدا به میدان برود اما بازگشت در زمین چمن مصنوعی موجب مصدومیت دوباره‌اش شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان