//
کدخبر: ۴۳۱۳۱۰ //

رحمتی: بازی با نوبهار حکم مرگ و زندگی برای نساجی دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی با نوبهار ازبکستان یکی از مهمترین دیدارهای فصل ماست.

رحمتی: بازی با نوبهار حکم مرگ و زندگی برای نساجی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمهدی رحمتی  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نوبهار ازبکستان، اظهار کرد: دیدار فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل نساجی است و برای ما در این تورنمنت حکم مرگ و زندگی را دارد. تمام بازیکنان و اعضای مجموعه آمادگی ذهنی خیلی خوبی نسبت به اتفاقات بازی فردا دارند. بازیکنانم همه آماده هستند و امیدوارم بتوانیم یکی از مهمترین بازی‌های را در خانه خودمان و با حضور هواداران‌مان با کسب سه امتیاز به پایان ببریم.

وی افزود: تیم ما در بازی رفت مستحق باخت نبود. اتفاقاتی که در بازی رقم خورد، باعث شد امتیازی از آن بازی کسب نکنیم. فردا یک اتفاق خوب در روز بازی ما می‌افتد و در روز بازی ما، تیم سپاهان هم در ورزشگاه آزادی بازی دارد. فکر می‌کنم این روز یک روز ملی در فوتبال ما به حساب می‌آید. از هواداران دو تیم خواهش می‌کنم در طول بازی از نمایندگان ایران حمایت کنند تا هر دو نماینده ایران بتوانند بازی خود را با بُرد پشت سر بگذارند.

سرمربی نساجی گفت: همه متوجه شدیم تیم‌های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس در لیگ ایران به چالش کشیده می‌شوند و نتوانستند نتایج دلخواه خود را به دست بیاورند. ما از نظر بازیکنی خیلی پایین‌تر از این دو نماینده هستیم اما ناامید نیسیتم. بازیکنان تمرکز کافی دارند و با تمام وجود در این بازی به میدان خواهیم رفت. اتفاقاتی که در بازی قبلی افتاد، می تواند باعث باخت یک تیم شود. مثلا دقیقه ۲۰ یک هافبک خود را از دست دادیم، در دقیقه ۵۰ یک بازیکن‌مان اخراج شد و در دقیقه ۷۰ هم یک هافبک دیگرمان را از دست دادیم و حدود ۵۰ دقیقه هم ۱۰ نفره بودیم. داور هم لطف کرد که ۱۱ دقیقه وقت تلف‌شده گرفت که گل خوردیم و اگر این اتفاقات رقم نمی‌خورد، سرنوشت طور دیگری نوشته می‌شد.

رحمتی ادامه داد: در بازی با تراکتور، روند بازی عادی بود اما یک اتفاق غیرفوتبالی شیرازه تیم ما را به هم ریخت. نیاز به برد داریم تا انگیزه به بازیکنان برگردد.

170718795

سرمربی نساجی بیان کرد: امسال یکی از سال‌های مهم دوران مربیگری من خواهد بود زیرا چیزهای زیادی یاد گرفتم و تلاش می‌کنم در ادامه راه این تجربیات را در دستور کار قرار دهم تا به بازیکنان منتقل کنم و آن‌ها راحت تر در زمین بازی کنند. تیم ما فوتبال بدی بازی نمی‌کند اما اتفاقات، ما را اذیت می‌کند. هر طوری حساب کنید، سپاهان را اذیت کردیم و بازی قبلی با نوبهار در آن جو و فشار هواداران بازیکنان توانستند بازی خوبی کنند اما VAR در بازی با نوبهار به ما ضربه زد. نمی دانم اشتباه VAR یا کمک داور بود که دیر پرچم زد و ما بازیکن خود را از دست دادیم و شرایط برایمان متفاوت شد. این تجربه به من و بازیکنانم کمک می کند تا به چیزی که مدنظرمان است، برسیم و باید خود را قوی کنیم تا با اتفاقات بجنگیم و شکننده نباشیم.

همچنین،  مهرداد عبدی ، بازیکن نساجی نیز در این نشست خبری، بیان کرد: در این هفته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و از اهمیت این بازی اطلاع داریم. در بازی رفت هم می‌توانستیم مقابل نوبهار برنده باشیم، اما همانطور که سرمربی تیم گفت روی اشتباهات خودمان شکست خوردیم. تمرکز لازم را برای بازی فردا داریم و امیدوارم بتوانیم نکات لازم فنی را اجرا کنیم و سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

تیم فوتبال نساجی، عصر فردا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰دقیقه در ورزشگاه آزادی پذیرای نوبهار ازبکستان است. باتوجه به محرومیت تیم فوتبال سپاهان از برگزاری دیدار خانگی در نقش جهان، پس از دیدار نساجی و نوبهار، طلایی‌پوشان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در آزادی از آلمالیق پذیرایی خواهند کرد!

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان با ۷ امتیاز صدرنشین است و نوبهار با همین تعداد امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. نساجی با ۳ امتیاز و مومبای هند بدون امتیاز، در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان