//
کدخبر: ۴۳۰۸۳۴ //
توپ به دست تکیه‌گاهم خورد و پنالتی نبود

نصاری: از عالیشاه عذرخواهی می‌کنم ولی نعمتی!

حکیم نصاری می‌گوید کسب یک امتیاز برابر پرسپولیس اهمیت زیادی برای صنعت نفت داشت.

نصاری: از عالیشاه عذرخواهی می‌کنم ولی نعمتی!
به گزارش فرتاک نیوز،

حکیم نصاری پس از تساوی ۲-۲ صنعت نفت برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خوب شروع کردیم. بچه‌ها در نیمه اول خوب و جانانه بازی کردند و در ضدحملات خوب عمل کردیم و زود به گل رسیدیم. چیزی که می‌خواستیم، پیش رفت، اما روی یک اتفاق یا اشتباه ده نفره شدیم و طبیعتا ده نفره برابر پرسپولیس در آزادی تحت فشار قرار گرفتیم. خیلی مهم بود که نباختیم و توانستیم به تساوی برسیم.

بازیکن باتجربه صنعت نفت درباره عصبانیت خود پس از اخراج سنگرگیر گفت: هیجان بازی بود‌. قبول دارم اشتباه کردم ولی فکر‌ می‌کنم ده نفره راحت‌تر می‌توانستیم ادامه بدهیم.

او در واکنش به اینکه سنگرگیر با بی‌تجربگی از بازی اخراج شد، گفت: اشتباه کرد. پیش می‌آید. برای همه پیش می‌آید.

نصاری درباره صحنه پنالتی عنوان کرد: دوربین کنار زمین یا پشت دروازه را ببینید. توپ اول به رانم و سپس به دست تکیه‌گاهم می‌خورد. دست تکیه‌گاه معمولا پنالتی نیست. فکر می‌کنم پنالتی نبود.

حکیم نصاری

او درباره درگیری با علی نعمتی و سعید صادقی توضیح داد: یک‌ بگومگو با آقای عالیشاه شد که من اشتباه کردم و از ایشان عذرخواهی می‌کنم. بعد نعمتی وارد شد و حرف‌هایی زد که در شأن هیچکس نبود. آنجا از کوره در رفتیم. باز هم از آقای عالیشاه عذرخواهی می‌کنم.

نصاری در پاسخ به اینکه آیا فحاشی علی نعمتی، خانوادگی بود، گفت: خیلی بد بود. امیدوارم راحت بخواید. اما از آقای عالیشاه عذرخواهی می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان