//
کدخبر: ۴۳۰۰۴۵ //

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در نبرد پربرخورد با برست به لطف دبل امباپه

شاگردان لوئیس انریکه با یک پیروزی خارج از خانه به یک قدمی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات برگشتند.

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در نبرد پربرخورد با برست به لطف دبل امباپه
به گزارش فرتاک نیوز،

در مهمترین بازی از هفته دهم لوشامپیونه فرانسه، عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 15:30 به وقت تهران، میهمان برست بود و این بازی را با نتیحه 3 بر 2 به سود خود به پایان  رساند.

پاریسی‌ها با گلزنی وارن امری در دقیقه 16 از میزبان خود پیش افتادند و کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم میهمان در دقیقه 28 اختلاف را به دو گل افزایش داد.

برست با جبران یکی از گل‌های خورده در دقیقه 43 توسط استیو مونیه و امیدوار به جبران گل خورده دوم به رختکن رفت و مدت زیادی از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که به این هدف دست پیدا کرد. این بار ژرمی لودوارون در دقیقه 52 برای تیم میزبان گلزنی کرد.

به لطف این گل برست به کسب امتیاز از حریف پرستاره‌اش امیدوار شد اما امیدهایش با اعلام یک ضربه پنالتی به سود PSG برباد رفت. این پنالتی نتیجه برخوردی بود که براسیه، مدافع تیم میزبان با راندال کولو موانی داشت و داور مسابقه پس از بازبینی صحنه توسط VAR آن را خطا تشخیص داد.

پس از دقایقی کشمکش میان بازیکنان دو تیم که نتیجه آن اخطار گرفتن 5 بازیکن از دو تیم (سه بازیکن برست و 2 بازیکن PSG) سرانجام امباپه ضربه پنالتی را زد که بیزو، دروازه حریف آن را مهار کرد اما در ریباند ستاره فرانسوی کار نیمه تمامش را تمام و دروازه حریف را برای دومین بار باز کرد. او پس از زدن این گل به خاطر شادی گل شیطنت‌آمیزش کارت زرد گرفت تا شمار بازیکنان اخطاری این مسابقه به 6 مورد افزایش پیدا کند. البته با اخطار گرفتن کولو موانی در دقیقه 4+90 این آمار به 7 نفر رسید.

پاری‌سن‌ژرمن با کسب پیروزی در این بازی 21 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به نیس صدرنشین، در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان