//
کدخبر: ۴۲۸۴۸۴ //

تکرار سناریو عموری و الهلال برای نیمار!

نیمار نیز به همان سرنوشتی دچار شد که برای عمر عبدالرحمن رخ داده بود.

تکرار سناریو عموری و الهلال برای نیمار!
به گزارش فرتاک نیوز،

پارگی رباط صلیبی نیمار بدترین خبر ممکن برای الهلال و هواداران این تیم بود. فوق ستاره برزیلی در جریان دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر اروگوئه دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

پس از انجام آزمایشات، مشخص شد که نیمار به دلیل پارگی رباط صلیبی تا آخر فصل قادر به بازی برای الهلال نیست. این در شرایطی است که هنوز تعداد بازی‌های این بازیکن برزیلی برای تیم عربستانی دو رقمی نشده و تک گل او نیز در دیدار برابر نساجی به ثمر رسید.

1942110

آسیب‌دیدگی نیمار کاملا شبیه همان اتفاقاتی است که برای عمر عبدالرحمن رخ داد. جایی که مرد سال فوتبال آسیا پس از پیوستن به الهلال و در همان بازی‌های ابتدایی خود برای این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و هرگز نتوانست روزهای خوبش را در العین تکرار کند.

عموری که در سال 2016 مرد سال آسیا شد، در سال 2018 با معامله‌ای تاریخی راهی الهلال شد ولی پس از تنها 6 مسابقه برای این تیم دچار مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی شد و پس از گذشت پنج سال از آن اتفاق، هنوز نتوانسته روزهای خوب خود را تکرار کند. نیمار نیز پس از انجام تنها پنج مسابقه برای الهلال دچار مصدومیت مشابهی شد و مدت زمان طولانی را باید از میادین به دور باشد.

1942111

عموری در مجموع 437 دقیقه و 6 بازی از جمله پنج مسابقه در لیگ داخلی و یک بازی در سوپرجام عربستان توانست برای الهلال به میدان برود و در این مدت تنها یک گل به ثمر رساند و سپس در دیدار برابر الشباب دچار مصدومیت شدید شد و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 که به میزبانی امارات برگزار شد را از دست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان