//
کدخبر: ۴۲۳۷۵۵ //

اعتراف پوچتینو: نبودن در اروپا توفیق اجباری بود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با استون‌ویلا در نشست خبری خود گفت اینکه چلسی امسال در اروپا حضور ندارد برای آبی‌های لندن در حکم توفیق اجباری است.

اعتراف پوچتینو: نبودن در اروپا توفیق اجباری بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

چلسی پس فردا در حالی در لیگ برتر به مصاف استون ویلا می‌رود که شرایط دو تیم تفاوت زیادی دارد.

چلسی امسال در هیچ رقابت اروپایی حضور ندارد اما استون‌ویلا با مربی‌اش اونای امری در لیگ اروپا به میدان می‌رود. ویلا دیشب در لهستان در چارچوب لیگ اروپا به مصاف لژیا ورشو رفت و در یک بازی دراماتیک با نتیجه 3-2 شکست خورد. استون ویلا یکشنبه یعنی کمتر از سه روز بعد از بازی در اروپا مقابل چلسی قرار می‌گیرد درحالیکه شاگردان پوچتینو حدود یک هفته وقت استراحت داشته‌اند.

پوچتینو در نشست خبری خود اعتراف کرد که این تفاوت می‌تواند برای چلسی در حکم توفیق اجباری باشد.

عدم حضور در اروپا برای شما یک توفیق اجباری نبود؟

چرا بود، چون ما داریم سعی می‌کنیم بازیکنان مصدوم‌مان را هر چه زودتر به شرایط بازی برسانیم. این شرایط خوب بود چون تیم کمتر تحت فشار قرار گرفت. هفته خیلی خوبی بود و ما با بازیکنانی که در اختیار داشتیم سخت کار کردیم. البته نبودن در اروپا برای هواداران سخت است چون چلسی همیشه در این تورنمنت حضور داشته.

از کایسدو، مادوئه‌که و کوکوریا خبرهای خوب دارید؟

وضعیت کایسدو را باید فردا ارزیابی کنیم. او به صورت انفرادی تمرین کرد ولی تا امروز با تیم تمرین نکرده. مادوئه‌که هم این هفته در کنار تیم تمرین کرد. شاید یک روز دیگر نیاز داشته باشیم. حتی شاید کوکوریا هم بتواند به شرایط خوب برگردد.

1929097

چلسی انتظار دارد هواداران در استمفوردبریج تشویقش کنند

من باور دارم آنها پشت ما خواهند ایستاد. اینکه وقتی تیم برنده نمی‌شود همه عصبانی باشند کاملا طبیعی است و من این را در نشست خبری قبلی گفتم. اینکه هواداران بعد از تساوی هم ناراحتی‌شان را ابراز کنند طبیعی است. ما باید شرایط خودمان را درک کنیم. دقت کنید، نمی‌گویم هوادار باید موقعیت ما را درک کند. من به آنها باور دارم.

رابطه پوچتینو با اونای امری، سرمربی استون‌ویلا، چگونه است؟

ما رابطه خوبی داریم. اونای زودتر از من مربی‌گری را شروع کرده و من بعد از او روی نیمکت نشستم. من در اسپانیا در باشگاه‌های مختلف بوده‌ام. اونای مربی بزرگی است و من با کادر فنی استون‌ویلا هم رابطه خیلی خوبی دارم. دیدن دوباره اونای امری برایم خوشحال‌کننده است.

اینکه استون‌ویلا دیشب در لیگ اروپا بازی کرده به نفع شما نخواهد بود؟

ما استحقاق این را نداشتیم که در لیگ اروپا باشیم. آنها تیم خوبی دارند و برای بازی در اروپا آماده‌اند. ولی ما با شرایطی که داریم و اتفاقاتی که در بازی با بورنموث افتاد مجبور شدیم چهار بازیکن از آکادمی به تیم اصلی دعوت کنیم. همانطور که گفتم به زمان نیاز داریم. ولی شک نکنید هر وقت زمانش برسد چلسی به بهترین شکل رقابت خواهد کرد.

از وضعیت فعلی چلسی ناراحت و عصبانی هستی؟

نه، ناراحت نیستم چون معتقدم تیم عملکرد خوبی دارد آن هم در حالی که چندین بازیکن کلیدی را در اختیار ندارد. ناراحتی‌ام این است که خیلی تیمها با عملکرد ضعیف‌تر از ما بیشتر از چلسی امتیاز گرفته‌اند. این است که ما را عصبانی می‌کند. این بازیکنها لیاقت بیشتری دارند. تنها راه برای رسیدن به هدف‌مان این است که بیشتر تلاش کنیم و در زمین به آنچه می‌خواهیم برسیم.

نظر مالکان چلسی درباره این شرایط چیست؟

ما با آنها صحبت می‌کنیم و با مدیر ورزشی هم همینطور. آنها از پروژه چلسی حمایت می‌کنند. آنها از چیزی ناراحت و ناامید نیستند چون حسی که به پروژه دارند با ما یکسان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان