//
کدخبر: ۴۲۲۱۰۲ //

مصدومیت شش هفته‌ای خرید گرانقیمت چلسی

چلسی با وجود هزینه های پرشمار در بازار نقل و انتقالات در یک سال اخیر همچنان به نظر می رسد که با بدشانسی عمیقی مواجه است.

مصدومیت شش هفته‌ای خرید گرانقیمت چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

رومئو لاویا هافبک دفاعی 19 ساله بلژیکی که در این تابستان با 62 میلیون یورو از ساوتهمپتون به چلسی پیوست، در همین آغاز کارش دچار مصدومیت شده است و نمی تواند به این زودی ها اولین بازی خود را در پیراهن تیم لندنی داشته باشد.

در حقیقت این بازیکن در تمرینات دچار مصدومیت شده و تخمین زده می شود که شش هفته از میادین دور باشد. کریستوفر انکونکو فرانسوی نیز دچار مصدومیت شده است تا پوچتینو در شروع فصل دو تا از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشته باشد.

چلسی که یکشنبه به مصاف بورنموث می رود، در چهار بازی آغازین خود در لیگ انگلیس چهار امتیاز کسب کرده است. آنها با وجود هزینه های سنگینی که در یک سال اخیر داشته اند، همچنان نتوانسته اند که شکل مناسبی را برای خود پیدا کنند. البته  هماهنگی با این همه تغییر به زمان نیاز دارد تا اما تاد بولی مالک چلسی نشان داده که اهل صبر و حوصله نیست.  در هر صورت تیم پوچتینو پس از وقفه بازیهای ملی باید تلاش کند که با حس و حال متفاوتی ظاهر شود تا بتواند پس از فصلی وحشتناک، به جمع مدعیان لیگ انگلیس برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان