//
کدخبر: ۴۲۱۹۴۶ //
او کوتی رومرو است

بهترین مدافع حال حاضر دنیا از نگاه لیونل مسی/ او ستاره تاتنهام است

لیونل مسی معتقد است در حال حاضر کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی تاتنهام، بهترین مدافع فوتبال دنیاست.

بهترین مدافع حال حاضر دنیا از نگاه لیونل مسی/ او ستاره تاتنهام است
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی فوتبال آرژانتین  چند روز پیش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قاره آمریکای جنوبی مقابل اکوادور قرار گرفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید لیونل مسی در دقیقه 78 از روی یک ضربه ایستگاهی تک گل آرژانتین را به ثمر رساند. آلبی سلسته فردا شب در زمین بولیوی به میدان خواهد رفت و مسی هر طور که بود به این بازی رسید.

مسی خوشحال است در تیمی بازی می کند که بهترین مدافع دنیا را در اختیار دارد. او از کریستین (کوتی) رومرو به عنوان بهترین مدافع جهان نام برد. مسی به تله موندو گفت: «من فکر می کنم کوتی بهترین مدافع جهان در حال حاضر است. او برابر اکوادور خیلی خوب بازی کرد و به نظر من بهترین بازیکن مسابقه بود. داشتن رومرو پشت سرم و به عنوان پشتیبان، بهترین اتفاقی است که می تواند برای من رخ بدهد. او همیشه من را مجبور می کند که به جلو بروم، زیرا همیشه می خواهد در مقابل بازیکن مقابلش تک به تک مبارزه کند. من عادت کرده ام به عقب نگاه نکنم و این برای یک مهاجم بهترین اتفاق ممکن است.»

لیونل مسی

لازم به ذکر است زمانی که مسی برای بارسا بازی می کرد، در مقطعی از مدیران باشگاه درخواست جذب رومرو را کرده بود.

رومرو نیز پس از بازی از مسی تعریف کرده بود: «خوشبختانه بزرگترین بازیکن جهان بار دیگر به موقع ظاهر شد و بازی را برای ما درآورد. لئو همیشه در لحظاتی که همه چیز برای ما پیچیده شده، خودش را نشان می‌دهد و چقدر خوش‌شانسیم که او را داریم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان