//
کدخبر: ۴۱۰۶۳۴ //

ژاپن شگفت‌انگیز بالاخره باخت

تیم ملی والیبال ژاپن در یک بازی فوق العاده زیبا با نتیجه سه بر یک از ایتالیا شکست خورد.

ژاپن شگفت‌انگیز بالاخره باخت
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون شک ژاپن بهترین تیم لیگ ملت‌های والیبال تا اینجا بوده است. گفتن این موضوع برای ما دشوار است اما باید اعتراف کرد که حالا ژاپن به شکل کامل خود را در والیبال آسیا از ایران جدا کرده و حتی نمایش‌هایی که ارائه می‌دهد در دنیا نیز یک مدعی محسوب می‌شوند.

ژاپن که از ۱۰ بازی ابتدایی خود در لیگ ملت‌ها آمار خیره کننده و شگفت انگیز ۱۰ پیروزی را به ثبت رسانده بود امروز در برابر قهرمان جهان قرار گرفت. ایتالیا که در هفته ابتدایی با ترکیب دوم خود پا به مسابقات گذاشته بود اما در هفته‌های دوم و سوم با تمام قوا به مصاف حریفان می‌رود.

قهرمان جهان هرچه مسابقات جلو رفت فرم فوق‌العاده‌تری را از خود به نمایش گذاشت و حالا امروز نیز موفق شد دست به کاری بزرگ بزند و ژاپن بدون باخت را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

1895719

ست اول مسابقه فوق العاده جذاب پیش رفت و هر دو تیم یک امتیاز، یک امتیاز پیش رفتند اما نهایتاً این ایتالیا بود که موفق شد با نتیجه 29-27 به برتری دست پیدا کند. در ست دوم نیز با وجود اینکه ژاپن چند امتیاز پیش افتاده بود نهایتاً تجربه ایتالیایی‌ها بلای جان آنها شد و کار را 28-26 واگذار کردند.

در ست سوم اما ورق برگشت و این ژاپن بود که موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه 25-23 شکست دهد. در ست چهارم نیز ژاپن از ابتدا نسبت به ایتالیا برتر بود اما باز هم حرفه‌ای‌گری بی‌نظیر بازیکنان تیم فردیناندو دی جورجی باعث شد آن ها 25-20 و در مجموع 3-1 به برتری برسند.

این اولین شکست تیم فوق العاده شایسته ژاپن در لیگ ملت‌ها بود اما آن‌ها همچنان جایگاه خود را در صدر جدول لیگ ملت‌ها حفظ خواهند کرد و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاگردان فیلیپ بلین به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی خواهند شد. همچنین ایتالیا نیز نشان داد که بی‌خود و بی‌جهت قهرمان جهان نشده و قصد دارد در سال پیش رو افتخارات جدیدی به کارنامه خود اضافه کند.

1895720
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان