//
کدخبر: ۴۰۸۰۸۹ //

استقلالی‌ها نگران نباشند، تیم قوی می‌بندیم

قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

استقلالی‌ها نگران نباشند، تیم قوی می‌بندیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی امیری در زمان خروج از باشگاه استقلال پیرامون جلسه‌ای که مدیریت این باشگاه با جواد نکونام داشت، عنوان کرد: به دلیل عقد قرارداد با سرمربی باید وارد پروسه جذب بازیکن در راستای لیست نفرات مدنظر سرمربی می‌شدیم و فهرست بازیکنانی که قرارداد دو ساله داشتند، به رویت جواد نکونام رسید.

او ادامه داد: جلسه خوبی برگزار کردیم و مباحث مهمی مطرح شد تا آقای نکونام جمع‌بندی نهایی را برای جذب بازیکنانی که در پست‌های مختلف نیاز دارد، انجام بدهد و به باشگاه اعلام کند تا باشگاه نسبت به مذاکره و جذب آنها اقدام نماید.

قائم مقام باشگاه استقلال تاکید کرد:  آقای نکونام یک سری صحبت داشت که باشگاه آنها را شنید ولی به هواداران استقلال قول می‌دهم که اصلا نگران نباشند. استقلال در فصل نقل و انتقالات قوی ظاهر خواهد شد.

امیری با بیان اینکه هنوز در نقل و انتقالات اتفاق خاصی نیفتاده است، اذعان کرد:  وقتی در بازار نقل و انتقالات یک سری مباحث رسانه‌ای می‌شود، آن را خراب می‌کند. به همین دلیل از هواداران می‌خواهیم اجازه دهند باشگاه در کمال آرامش کارش انجام بدهد. مطمئن باشید آقایان کریمی و نکونام و مجموعه باشگاه به دنبال بستن یک تیم ایده‌آل برای هواداران هستند.

او یادآور شد: جلسه امروز ما با نکونام چندین ساعت طول کشید که امشب و فردا صبح نیز ادامه خواهد داشت.

قائم مقام باشگاه استقلال اضافه کرد:  کارها در دو بخش انجام می‌شود که برخی بازیکنانِ مورد تایید باشگاه در کنار ما حضور یافتند و به صحبت پرداختند و با یک سری بازیکن دیگر نیز مذاکره خواهد شد . با بازیکنان مدنظر سرمربی نیز صحبت می‌شود.

امیری درمورد هماهنگی باشگاه و نکونام برای در نظر گرفتن بودجه استقلال عنوان کرد: در تعامل کامل هستیم چون یک سری قوانین برای بودجه در تمام باشگاه‌ها در نظر  گرفتند و همه ملزم به رعایت قوانین فدراسیون فوتبال هستند و در این مورد تفاهم وجود دارد و اصلا مشکلی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان