//
کدخبر: ۴۰۷۳۷۸ //

پیشنهاد نجومی آرسنال به هافبک انگلیسی: ۱۰۵ میلیون یورو

آرسنال به صورت جدی شرایط خرید دکلان رایس را دنبال می کند و حاضر است تا هافبک انگلیسی را به گران ترین بازیکن تاریخ خود تبدیل کند.

پیشنهاد نجومی آرسنال به هافبک انگلیسی: 105 میلیون یورو
به گزارش فرتاک نیوز،

در شروع ماه و در زمانی که وستهام به قهرمانی لیگ کنفرانس رسید، تیم آرتتا اولین پیشنهاد را برای کاپیتان وستهام ارائه داد. این پیشنهاد رد شد و حالا آرسنال با پیشنهادی جدید به مبلغ 90 میلیون پوند معادل 105 میلیون یورو به سراغ هافبک وستهام رفته است و می خواهد رایس را به گران ترین بازیکن تاریخ خود تبدیل کند. وستهام عجله ای برای فروش وستهام ندارد و در حال بررسی گزینه هاست اما پیشنهاد دوم برای انها جذاب است چرا که رایس یک سال دیگر یعنی در سال 2024 می تواند به صورت رایگان از وستهام خارج شود.  تا پیش از این نیکولاس په په که در سال 2019 با 80 میلیون یورو از لیل خریده شده بود، گران ترین خرید تاریخ آرسنال بود و حالا رایس می تواند رکورد او را بشکند.

از سویی اتلتیک گزارش داده است که آرسنال علاوه بر رایس شرایط خرید یورین تیمبر مدافع آژاکس را هم دنبال می کند و برای خرید این بازیکن 30 میلیون یورو پیشنهاد داده اند. از سویی فابریزیو رومانو گزارش داده است که توپچی ها به دنبال خرید رومئو لاویا هستند  و می خواهند که این بازیکن که در فصل گذشته در ساوتهمپتون خوش درخشید را به خدمت بگیرند. البته آرسنال فاصله چندانی تا جذب کای هاورتز از چلسی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان