//
کدخبر: ۳۴۴۶۱۳ //
شکست سنگین در موناکو؛

طعم تلخ تحقیر شدن؛ این بار بدون لیونل مسی! (عکس)

پاری‌سن‌ژرمن با ارائه نمایشی ضعیف در خانه موناکو با سه گل شکست خورد.

طعم تلخ تحقیر شدن؛ این بار بدون لیونل مسی! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

شرایط بسیار بدی بر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاکم شده و این تیم متمول و پرستاره در حال سپری کردن تلخ‌ترین دوران خود در چند سال اخیر است. پاری‌سن‌ژرمن فصل تابستان سال گذشته ستاره‌های بزرگی مانند سرخیو راموس، جیجی دوناروما، جینی واینالدوم، اشرف حکیمی و سرآمد همه آنها لیونل مسی را به‌خدمت گرفت، اما نتایج آنها اصلا در حد و اندازه تیمی با این تعداد فوق ستاره بزرگ نبوده است.

‌در ماه‌های پایانی فصل نه خبری از این تیم در لیگ قهرمانان است و نه پاری‌سن‌ژرمن حتی در لیگ فرانسه نیز عملکرد درخشانی دارد. دو هفته قبل بود که تیم مائوریسیو پوچتینو علی‌رغم 150 دقیقه نمایشی بهتر از رئال مادرید، با توفان کریم بنزما در برنابئو مغلوب این تیم باتجربه شده و وداع دوباره و زودهنگامی با لیگ قهرمانان این فصل داشت. 

به نظر می‌رسید دیگر در فصل جاری نوبت موفقیت پاری‌سن‌ژرمن فرا رسیده باشد، اما این ستاره‌های بزرگ نیز نتواستند فرصت قهرمانی این تیم را فراهم کنند.

‌آنها امروز و با ارائه نمایشی ضعیف با سه گل در خانه موناکو شکست خوردند و شاید اگر جیجی دوناروما نبود این شکست سنگین‌تر هم می‌شد. لیونل مسی، ستاره تحت‌فشار و افت کرده پاری‌سن‌ژرمن در این مسابقه به‌علت ابتلا به آنفولانزا، شرایط بازی کردن نداشت و تیم متمول پایتخت فرانسه این بار بدون او چنین شکست تلخی را تجربه کرد.

به نظر می‌رسد جدایی مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل از پاری‌سن‌ژرمن قطعی شده باشد و سرمربی جدید کار دشواری برای مدیریت این ستاره‌های بزرگ برای فصل بعد دارد. توماس توخل بعد از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن مدعی شد احساس می‌کرده در این تیم وزیر ورزش است و شاید ریشه ناکامی این باشگاه را بتوان در چنین جملاتی جست‌و‌جو کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان