//
کدخبر: ۳۰۷۷۷ //

بچه دار شدن فوتبالیست مشهور پس از ازدواج مخفیانه!

روز دوشنبه برای کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید، روز خاص و ویژه‌ای بود‌؛ او که به کلینیک روبر در مادرید رفته بود دل در دلش نبود چون قرار بود برای دومین بار پدر شود!

بچه دار شدن فوتبالیست مشهور پس از ازدواج مخفیانه!
به گزارش فرتاک نیوز،

کریم که تصور می‌کرد حضورش در کلینیک روبر از دید خبرنگاران پنهان می‌ماند جایی فاش نکرده بود که قرار است به زودی پدر شود ولی خبرنگاران و عکاسان مجله «پوبلیک» فرانسه هنگامی که او داشت به همراه همسر و فرزندش از این کلینیک خارج می‌شد شکارش کردند. بنزما با تی‌شرتی قرمزرنگ و کلاهی برعکس بر سر، با نگاهی مضطرب به فرزند تازه متولد شده‌‌اش در راه خروج از کلینیک بودند.

بنزما که پیش از این یک بار در سال 2014 پدر شده بود و دخترش ملیا را در آغوش کشیده بود به ناگاه با اتفاقات متعدد حاشیه‌ای در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌‌اش روبه‌رو شد‌؛ اول که با مادر ملیا، کلوئه دو لونای، به مشکل برخورد و سال 2015 از یکدیگر جدا شدند، بعد هم که ماجرای اخاذی از متیو ولبئونا در تیم ملی فرانسه برایش پیش آمد و درهای ورود به تیم ملی به رویش بسته شد تا حسابی روزهای سختی را تجربه کند.

البته عکس‌های متعدد او از دخترش ملیا در صفحه اینستاگرامش نشان می‌داد بنزما کمی متحول شده است و همیشه هم می‌گفت دوست دارد زندگی‌‌اش را کامل‌تر کند و فرزندان زیادی داشته باشد. با این حال کمتر کسی در جریان بود که کریم در این میان که حال روحی خوبی نداشت با کورا گوتیه، یکی از مدل‌های معروف فرانسوی نامزد کرده و حالا همین کورا هم فرزند پسری به نام ابراهیم برای او به دنیا آورده است. روز دوشنبه در شرایطی که ابراهیم در آغوش کورا بود این دو از کلینیک روبر در مادرید خارج شدند.

benzema_1_copy

قبل از اینکه خبری از کورا باشد بارها نشریات مختلف نوشتند بنزما قرار است با ریحانا، یکی از خواننده‌های مشهور آمریکایی ازدواج کند. عکس‌هایی که از این دو در رستوران‌ها و کلاب‌های شبانه منتشر می‌شد نشان می‌داد این داستان خیلی هم شایعه نیست ولی رفته رفته با فاصله گرفتن این دو نفر، پای کورا به زندگی بنزما باز شد. آغاز رابطه با کورا و ازدواج رسمی این دو خیلی زیاد طول نکشید.

آن‌طور که «پوبلیک» نوشته این دو به نامزدی خیلی کوتاهی بسنده کرده‌اند و بعد در یک مراسم کاملاً «مذهبی» در جزیره‌ای که کورا در آن متولد شده است مراسم ازدواج‌شان را برگزار کرده‌اند؛ البته به صورت کاملاً مخفیانه. کریم این مراسم ازدواج را در تعطیلات سال نو انجام داده و اتفاقاً برای آشنایی بیشتر با خانواده همسرش بوده که تصمیم گرفته تعطیلاتش را در جزایر ماریتینک سپری کند.

شاهدان عینی که خبر پدر شدن بنزما را داده‌اند تأیید کرده‌اند روز دوشنبه به همراه کریم بنزما، پدر کورا گوتیه هم در راهروی کلینیک بوده و برای دیدن نوه‌‌اش به اندازه بنزما بی‌تابی کرده است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان