//
کدخبر: ۲۵۹۴۶۷ //

واکنش برانکو به شکایتش از پرسپولیس: تخفیف نمی دهم حکم فیفا صادر شده است / دوران طاهری خیلی خوب بود

برانکو گفت: به پیگیری‌های پرسپولیس احترام می گذارم اما فیفا حکمش را داده است ودیگر دخالتی در این پرونده ندارم!

واکنش برانکو به شکایتش از پرسپولیس: تخفیف نمی دهم حکم فیفا صادر شده است / دوران طاهری خیلی خوب بود

به گزارش فرتاک نیوز، برانکو ایوانکویچ سرمربی موفق پرسپولیس که بعد از لیگ هجدهم از این تیم جدا شده و به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است در زمینه پرونده اش با باشگاه پرسپولیس گفت: وکیل من در چارچوب آئین‌نامه کد انضباطی رکن قضایی فیفا، دست به ابلاغ درخواست اجرای حکم فیفا زده که البته دقیقا نمی‌دانم مهلت نهایی چه زمانی بوده است. فکر می‌کنم احتمالا پنجشنبه‌ای که در پیش داریم فرصت نهایی باشد ولی دقیق آن را باید از موکلم سؤال کنم.

وی افزود: از آنجایی که فیفا همواره طرفین دعوی را در خصوص کنش‌ها و واکنش‌ها و همچنین مکاتبات قضایی به طور یکسان مطلع می‌کند، بعید می‌دانم باشگاه پرسپولیس واکنشی به این موضوع داشته باشد.

برانکو در ادامه صحبت های خود گفت: به نظرم موفق‌ترین دوره همکاری بین من و مدیریت وقت پرسپولیس به دوره اکبر طاهری برمی‌گردد. زیرا زمانی که او مدیریت باشگاه را بر عهده داشت پرسپولیس بودجه‌ای در اختیار نداشت وامکانات سخت افزاری در تیم و باشگاه گسترش پیدا نکرده بود. علاوه بر این بدهی‌های بسیار سنگینی پیش از دوره مدیریت طاهری به شکل توده‌ای بر سر مدیریت آوار شده بود و ما به این شکل کارمان را شروع کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان