//
کدخبر: ۲۴۵۵۰ //

مدیر نقل و انتقالات استقلال و اشتباه عجیبش

اتفاقی عجیب که مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال از آن بی خبر بود.

مدیر نقل و انتقالات استقلال و اشتباه عجیبش
به گزارش فرتاک نیوز،

در روز پایانی لیگ برتر دوباره پندار توفیقی خبرساز شد. مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال که با کارنامه نه چندان خوشایندنش قرار بود برکنار شود، دوباره نقشی مهم در استقلال پذیرفته و البته اشتباهات بزرگ را هم شروع کرده. 

 

توفیقی در لابه‌لای توضیحات درباره سیاست کاری استقلال درباره نقل و انتقالات کاوه رضایی را هدف قرار داد و گفت: کاوه تا آخرین روز تیر ماه با استقلال قرارداد دارد.

 

این ادعای او که حتی مشخص نیست با وجود اتمام مسابقات استقلال تا آن روزها، به چه دلیل و بر اساس چه منطق و خواسته‌ای بیان شده، خیلی زود با واکنش مدیر برنامه رضایی روبه‌رو شد. مدیر برنامه مهاجم استقلال ادعای توفیقی را بی‌اساس دانست و این که فردی ناآگاه بر مسند میز مهم نقل و انتقالات در باشگاه بزرگ پایتخت نشسته را ضعف باشگاه استتقلال بیان کرد. گویا توفیقی حتی از چند و چون قراردادهای ورزشی در ایران خبر ندارد و نمی‌داند که قراردادها بر پایه یک فصل ورزشی نوشته می‌شوند، نه یک سال خورشیدی.

 

پیش از این هم انتقاداتی به حضور توفیقی در جایگاه فرد اول نقل و انتقالات باشگاه استقلال شده بود؛ و حالا با این گاف بزرگ، باید دید همچنان به کارایی و دانایی او اعتماد می‌شود؛ یا مدیریت استقلال تصمیم جدیدی درباره روند پیگیری نقل و انتقالاتش می‌گیرد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان