//
کدخبر: ۱۹۲۳۴۶ //

تشکیل نشست هم‌اندیشی با حضور پیشکسوتان در هیأت هندبال کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان عرصه ورزش هندبال شهرستان کرمانشاه در بخش آقایان درمحل دفتر هیأت هندبال استان کرمانشاه تشکیل شد.

تشکیل نشست هم‌اندیشی با حضور پیشکسوتان در هیأت هندبال کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست هم‌اندیشی و تشریک مساعی پیرامون برنامه‌های هندبال استان درسال‌جاری  و ارائه نقاط قوت و ضعف هندبال در گذشته  و همچنین آسیب‌شناسی لازم دراین زمینه جهت رشد و اعتلای ورزش هندبال در سطح استان با حضور پیشکسوتان ورز ش شهرستان کرمانشاه درمحل دفتر هیأت استان برگزارشد.

photo2 (3)

 حمیدرضا عزتی رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه در ابتدا ضمن خیر مقدم وخوش آمدگویی به پیشکسوتان حاضر در  این نشست گفت: پیشکسوتان از سرمایه‌های اصلی هر رشته ورزشی‌اند و رخصت گرفتن از این عزیزان برای شروع فعالیت در هیأت استان کرمانشاه ضرورت دارد و امروزه من از این بزرکمردان رخصت می خواهم.

او در ادامه از همه دست‌اندرکاران عرصه ورزش هندبال و روسای اسبق هیأت هندبال  ازجمله آقایان سید جلیل فرخی، مظفر خسروی، بهروز حیدری، مراد کرمی و ناصر سلیمی و سایر روسای هیأت هندبال تقدیر کرد و افزود:  قبلاً این عزیزان که زحمات زیادی را در طی سال‌های گذشته کشیده‌اند و امروزه  هم در راستای رشد و توسعه ورزش هندبال متحمل شده‌اند.

photo2 (4)

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه از تمامی حاضرین در نشست در خواست کرد  که با استفاده از تجربیات ارزنده خود و ارائه نقاط نظرات سازنده جهت پیشبرد اهداف عالیه ورزش هندبال در استان کرمانشاه بپردازند و در پایان پس از ارائه دیدگاه‌های مورد نظر  مدعوین پیشکسوت حاضر در جلسه  و جمع‌بندی موارد مطروحه مختلف که بیان داشتند.

photo2 (2)

این نشست با حضور پیشکسوتان ورزش شهرستان کرمانشاه ازجمله آقایان؛ مظفر خسروی، کیومرث جانفروزاده، اردشیر جانفروزاده، عبدالحمید بشتام، مصطفی باباملکی، خسرو دارابی، سیاوش قاسمپور، صارم بنکداری، مجیدشاهمرادی، حمیدرضا باباملکی، رضا حمیدیه، عبدالرضا جانفروزاده، ناصر سلیمی ایرج یزدانپناه، کسری روشنی، افشین افشاری،حسین ریحانی و سعید علییی تشکیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان