//
کدخبر: ۱۵۷۸۹۶ //

جام ملت‌های آسیا۲۰۱۹؛ جنگ خانوادگی در افتتاحیه!

جام ملت‌های آسیا2019، رسماً با برگزاری دیدار امارات و بحرین از ساعت 19:30 شنبه عصر، در استادیوم زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی، آغاز خواهد شد.

جام ملت‌های آسیا2019؛ جنگ خانوادگی در افتتاحیه!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بالاخره لحظه موعود فرا رسید و جام ملت‌های آسیا2019  خود را مهیای میزبانی از دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها در کشور امارات کرد، جایی که 24 قدرت برتر آسیا به دنبال یک رویا و یک هدف مشترک، با یکدیگر خواهند جنگید و دست آخر تنها یک پرچم، بالاتر از هر قدرتی دیگر بر بام آسیا خواهد ایستاد.

امارات متحده عربی، میزبان این دوره از رقابت‌ها طبق رسم هرساله این تورنمنت، یک پای دیدار افتتاحیه خواهد بود، دیداری که می‌بایست در مجهز‌ترین و به‌روز‌ترین استادیوم شهر ابوظبی پایتخت خود، برابر بحرین یکی از مدعیان صعود به دور حذفی از گروه A ، برگزار شود.

بحرینی‌ها هرگز جز قدرت‌های اول آسیا محسوب نشده‌اند، اما همیشه آزاردهنده بوده‌اند! تیمی که با تاکتیک روز فوتبال چندان میانه خوبی نداشته است و با وجود حضور مربیان نامی جهان، همواره راه خود را رفته و سبک و شیوه کلافه کننده‌اش را به پیش برده است، این بار اما تحت هدایت میرسلاو سوکواپ چک تبار، بحرین می‌خواهد حرف بزند! آنها سال‌هاست که حرف‌هایشان را در سینه حبس کرده‌اند و حالا زمان مناسبی برای دیکته کردن جملات قدرت‌طلبانه‌شان به قدرت‌های آسیایی‌است، بحرین 2019 تیمی کاملاً متحول شده و جوان را در اختیار دارد که میانگین سنی‌شان 26.5 می‌باشد و با همین تیم در رتبه نه‌چندان خوب 113 رنکینگ فیفا ایستاده‌اند.

امارات شاید یک مدعی تمام عیار نباشد، اما فراموش نباید کرد که حضور آلبرتو زاکرونی ایتالیایی و بهره‌وری از قدرت میزبانی، به خودی خود آنها را از خیلی قدرت‌ها از همین حالا به پیش انداخته است،  تیم ملی امارات با میانگین سنی 28.1 سال جز تیم‌های مسن جام به حساب می‌آید، کلیدی ‌ترین ستاره‌های تیم ملی امارات در جام ملت‌های آسیا2019 عبارتند از: علی مبخوت (گران‌ترین ستاره امارات با ارزش 2 میلیون و 80 هزار یورو - الجزیره)، احمد خلیل (الشباب)، خلفان مبارک (الجزیره)، فارس جمعه (الجزیره) که ایفا کننده ایده‌های تاکتیکی زاکرونی خواهند بود؛ زاکرونی 64 ساله در مدت زمان یکسال و 37 روزه حضور خود در ابوظبی خیلی محک نخورده است و این تورنمنت برای او آزمونی نهایی خواهد بود، چرا که اماراتی‌ها خارج از هرگونه روابط دوستانه، با نگاهی کاملاً نتیجه گرایانه از او موفقیت و افتخار آفرینی را می‌خواهند تا بتوانند با یک تیر دو نشان را بزنند و رنکینگی بهتر از 79 در جهان کسب نمایند.

دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا2019، در استادیومی برگزار خواهد شد که در سال 1974 ساخته شد و 43 سال از قدمت آن می‌گذرد و هزینه ساخت آن چیزی بالغ بر 550 میلیون درهم برای اماراتی‌ها آب خورد تا آرشیتکت مشهور فرانسوی، هنری کُلبوک مسئولیت طراحی زاید اسپورت سیتی  43 هزار نفری که از آن به عنوان نگین شهر ابوظبی یاد می‌شود را برعهده بگیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان