//
کدخبر: ۱۵۳۶۵۶ //

بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران منفجر شد!

در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات زمستانی رونق مدنظر را پیدا نکرده است، باشگاه‌های لیگ برتری با منفجر کردن بمب نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را دگرگون کردند.

بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران منفجر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

از هفته‌ها پیش آنکه فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز شود، می‌شد حدس زد که قرار است بمب‌های پرسر و صدای نقل و انتقالاتی در ایران منفجر خواهد شد! این وعده را کارل هاینتس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ به اهالی فوتبال داده بود اما کسی آن را جدی نگرفت؛ جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز در سفر خود به ایران رسما به باشگاه‌های ایران هشدار داد که از هرگونه جنجال آفرینی در فوتبال جهان خودداری نمایند! چرا که او می‌دانست چه برنامه‌های بزرگی قرار است در ایران اجرایی شوند!

یکی از دلایل اصلی پخش نشدن مصاحبه اینفانتینو با عادل فردوسی‌پور از رسانه‌های ملی همین ماجرا بود! او لیست خرید باشگاه‌های ایرانی را در دست داشت و می‌دانست که قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد، اینفانتینو هرچه نباشد هنوز به یوفا، سازمان قبلی تحت هدایت خود وفادار است و خواهان آن می‌باشد که قدرت و تجارت در قلب فوتبال اروپا باقی بماند؛ او در حال مشاهده به سرقت رفتن سرمایه‌های فوتبال اروپا توسط ایرانی‌ها بود و جز اینکه روی به تهدید بیاورد، کاری برای انجام دادن پیش‌روی خود ندید...

-144040

یحیی توره

حتما در جریان پروسه انتقال یحیی توره به تراکتورسازی هستید؟! او می‌بایست به تهران سفر می‌کرد اما با آنالیز فنی دقیقی که مدیران باشگاه‌ ترتیب دادند، تصمیم بر آن شد که او کنار گذاشته شود و بازیکنانی بزرگ‌تر کارآمدتر زیر نظر گرفته شوند، وین رونی، زلاتان ابراهیموویچ نیز دیگر گزینه‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بودند که در نهایت با ورود به موقع مشاوران زبده به صحنه نقل و انتقالات از یک ضرر بزرگ برای فوتبال ایران ممانعت به عمل آمد.

اما بمب نقل و انتقالاتی بزرگ و جنجالی فوتبال ایران چیست که شوک بزرگش به هواداران در ساعات گذشته موجب ایست قلبی چندین و چند هوادار و بستری شدن بسیاری از آنها در کلینیک‌های درمانی شده است؟! مطمئنا در جریان تصمیم بزرگ باشگاه منچستر یونایتد مبنی بر اخراج آقای خاص، ژوزه مورینیو هستید؟! برادران گلیزر در مذاکره‌ای فشرده با سران باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفتند تا بالاخره به  همکاری خود با این مربی بزرگ پایان بدهند تا ژوزه بتواند به لیگ برتر ایران هرچه سریع‌تر منتقل شود!

-449036

ژوزه مورینیو

در اعتراف بزرگی که ادوودوارد یکی از سران شیاطین سرخ ترتیب داده است اینگونه آمده که: قلب ژوزه با ما نبود! پُل دائما به ما می‌گفت که در تمرینات مورینیو از طریق اسکایپ تماس تصویری برقرار می‌کرده و به زبان فارسی با افرادی ناشناس مکالماتی طولانی را ترتیب می‌داده است؛ ژوزه به طور کاملا علنی با ستاره ایرانی باشگاه برایتون، علیرضا جهانبخش رفت و آمد داشته است و به صورت فشرده زبان فارسی را از او آموخته و دلیل اصلی غیبت جهانبخش در ترکیب برایتون همین ماجرا بوده است، نه مصدومیتی که کریس هیتن سرمربی این تیم اعلام کرده است!

هنوز از مفاد توافقات اولیه مورینیو با تراکتورسازی اطلاعی در دست نیست، اما گفته می‌شود او تخفیف بسیار بزرگی را جهت قراردادی 5 ساله با این تیم ارائه داده است که موجب نارضایتی ژرژ مندس مدیربرنامه‌های این مربی پرتغالی شده است، همچنین گفته می‌شود بازیکنان محبوب ژوزه همچون: نمانیا ماتیچ، مروانه فیلنی، مارکوس راشفورد به دنبال مورینیو راهی تراکتور می‌شوند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان