//
کدخبر: ۴۲۰۴۸۶ //
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه:

۱۲۰۰ نفر از مادران دارای نوزاد تحت حمایت کمیته امداد، مشمول دریافت سبد غذایی شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: ۱۲۰۰ نفر از مادران دارای نوزاد تحت حمایت کمیته امداد، به مدت ۳ ماه مشمول دریافت سبد غذیی شدند.


 ۱۲۰۰ نفر از مادران دارای نوزاد تحت حمایت کمیته امداد، مشمول دریافت سبد غذایی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سجاد وطن‌دوست معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اهمیت این موضوع گفت: ۱۲۰۰ نفر از مادران دارای نوزاد تحت حمایت کمیته امداد به مدت ۳ ماه مشمول دریافت سبد غذیی شدند.

  وی در ادامه افزود: مشمولین در صورت معرفی توسط این نهاد می توانند برای تهیه سبد غذایی به ارزش ۱۰،۵۰۰،۰۰۰ ریال به فروشگاه های مورد تأیید مراکز بهداشت شهرستان مراجعه و با ارائه بن کارت از این امر بهره مند شوند.

 وطن دوست تصریح کرد: رفع به موقع نیازهای معیشتی مادران دارای فرزند شیرخوار از جمله اولویت‌های کارشناسان مربوطه بوده که با نیاز سنجی، به صورت مستمر مورد پیگیری می باشد.

 وی اضافه کرد: این نهاد مقدس از ابتدای سال جاری اقدامات چشمگیری را نسبت به سال‌های گذشته در جهت خدمت رسانی به نیازمندان عزیز براساس نوع نیاز ارائه نموده و با دعای مردم شریف استان امیدواریم توفیقات بیشتری در راستای گسترده سازی دامنه این فعالیت های خداپسندانه حاصل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان