//
کدخبر: ۴۰۸۷۷۸ //

تأکید شهردار کرمانشاه بر ادامه نهضت آسفالت در کرمانشاه

شهردار کرمانشاه در جلسه با معاونت عمرانی شهرداری و معاونت های عمرانی مناطق بر ادامه نهضت آسفالت در شهر کرمانشاه تأکید کرد.

تأکید شهردار کرمانشاه بر ادامه نهضت آسفالت در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی گفت: سال گذشته ۲۰ درصد شهر کرمانشاه آسفالت شد و این روند در سال‌جاری نیز با قدرت،سرعت و کیفیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: علاوه بر آسفالت یا روکش خیابان ها و معابر اصلی توجه ویژه ای به مناطق حاشیه ای نیز شده است و این موضوع امری است که در اغلب دیدارهای مردمی در مساجد مورد درخواست شهروندان بوده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: برنامه آسفالت در کرمانشاه باید با مطالعه و علمی باشد نه اینکه بصورت سلیقه ای این کار انجام گیرد، و به نسبت جمعیت و آسیب و... باید آسفالت بصورت عادلانه در سطح محلات و شهرکها انجام گیرد.

دکتر نوروزی گفت: برای آسفالت مناطق و محلات مختلف قطعاً از قبل اطلاع رسانی صورت گیرد و شهروندان حق دارند بدانند که چه زمانی شهرداری برنامه آسفالت محله آنان را دارد.

شهردار همچنین افزود: برای آسفالت سطح شهر کیفیت ،سرعت، برنامه، اطلاع رسانی ، زمان بندی و نظارت را مدنظر خواهیم داشت ، و البته در راستای انجام عملیات آسفالت به خواسته های شهروندان مثل مناسب سازی معابر برای معلولان و جدول گذاری و همسطح سازی خیابان توجه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان