//
کدخبر: ۲۲۶۳۶۵ //
از سوی روابط عمومی معاونت خدمات شهری مطرح شد:

تکذیب مصاحبه معاون خدمات شهری با رسانه ها با عنوان «برای شرایط برفی تمرین نداریم»

شهرداری تهران آمادگی صد در صدی در روزهای برفی را دارد.

تکذیب مصاحبه معاون خدمات شهری با رسانه ها با عنوان «برای شرایط برفی تمرین نداریم»

به گزارش فرتاک نیوز، صبح امروز خبری با عنوان «برای شرایط برفی تمرین نداریم» از قول معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در برخی از خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شد. روابط عمومی معاونت خدمات شهری ضمن تکذیب این خبر از سوی معاون مربوطه اعلام می کند که خبرگزاری ایلنا که برای نخستین بار این خبر را به نقل از مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران منتشر کرده است، مطلب مورد نظر را به خوبی انعکاس نداده است.  

صبح امروز مصاحبه ای به نقل از اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با عنوان «برای شرایط برفی تمرین نداریم» در خبرگزاری ایلنا منتشر شد. دقایقی بعد این خبر به نقل از معاون خدمات شهری شهرداری تهران در برخی از خبرگزاری ها و فضای مجازی منعکس شد.

روابط عمومی معاونت خدمات شهری ضمن تکذیب انجام هرگونه مصاحبه در این رابطه از سوی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، اعلام می کند خبرگزاری ایلنا برخلاف اصول حرفه ای در انعکاس اظهارات مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران به درستی عمل نکرده است. چراکه وی در اظهارات خود تاکید کرد «ما شهروندان» برای انجام رفتار مناسب در شرایط برفی تمرین ندیده ایم. مصداق این امر هم استفاده از خودروهای شخصی و بدون تجهیزات لازم همچون زنجیر چرخ در روزهای برفی است که به افزایش ترافیک می انجامد و هدف اصلی وی از بیان عبارت مذکور این بود .

متاسفانه محتوای مذکور در خبرگزاری ایلنا بدین شکل که «برودت هوا در سطح شهر در حد یخبندان نیست و برفی باریده که تنها سطح شهر را یک مقدار سفید کرده است،‌ البته ما نیز برای این شرایط تمرین نداریم» منعکس شده است.  

لازم به ذکر است؛ روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تکذیب خبر به نقل از معاون خدمات شهری و تکذیب محتوای خبر منتشر شده از سوی اصغر عطایی، از رسانه ها درخواست دارد تا ضمن رعایت صداقت و امانتداری، با کمک به مدیریت شهری برای روان سازی تردد، از تشویش اذهان عمومی اجتناب کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان