//
کدخبر: ۴۵۰۸۵۸ //

کنعانی با پنالتی رفت، با پنالتی برگشت!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس قطعاً ستاره دیدار مقابل پیکان بود.

کنعانی با پنالتی رفت، با پنالتی برگشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد حسین کنعانی زادگان در مصاف این هفته پرسپولیس و پیکان زننده هر دو گل قرمزها بود. او در ثانیه‌های آخر بازی می‌توانست هتریک کند اما ضربه پس سر او با اختلاف اندک از کنار تیر دروازه بیرون رفت.

کنعانی زادگان در این مسابقه تاثیر زیادی در موفقیت تیمش داشت تا هواداران و مربیان پرسپولیس بار دیگر حسرت نبودن او در دربی را بخورند. کنعانی‌زادگان بازی قبل، یعنی مهم‌ترین بازی سال، به دلیل محرومیت غایب بود و از این بازی دوباره به ترکیب تیمش برگشت.

اما نکته جالب این است که شکل رفتن و برگشتن او به ترکیب پرسپولیس کاملاً مشابه بود. کنعانی‌زادگان در جدال هفته نوزدهم برابر فولاد اخطار گرفت که به زعم تمام کارشناسان نادرست بود و داور اشتباه کرد. او در آن بازی هم درخشان بود، یک پاس گل داد که باز هم داوران به اشتباه آفساید گرفتند. اوج هنرنمایی او در زدن ضربه پنالتی و گل برتری پرسپولیس بود...

یعنی کنعانی‌زادگان در مقابل فولاد هم اخطار گرفت و هم پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تیمش برنده از میدان خارج شود و خودش دربی را از دست بدهد.

بلافاصله بعد از دربی در مصاف مقابل پیکان او به ترکیب پرسپولیس برگشت و این بار هم دوباره اخطار گرفت، دوباره پشت ضربه پنالتی ایستاد و دوباره ضربه‌اش را گل کرد. در تمام سال‌هایی که کنعانی‌زادگان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران و قطر و تیم ملی بازی کرده او همیشه پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کرده است. او که حالا پنالتی زن اول پرسپولیس در غیاب گولسیانی است، همیشه به یک شکل ثابت پنالتی می‌زند! با پای راست، زمینی به سمت چپ خودش و سمت راست دروازه‌بان، با فاصله نیم متری از تیرک دروازه و جالب اینکه چه در لیگ ستارگان قطر و چه در لیگ برتر ایران و یا بازی‌های تیم ملی، هیچ دروازه‌بانی هنوز موفق به گرفتن ضربه پنالتی او نشده است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان