//
کدخبر: ۴۲۱۷۹۲ //

قلعه‌نویی: من هم مانند سرمربی ژاپن می‌توانم ... | برای زدن امیر قلعه‌نویی به ممکلت خودتان ضربه نزنید

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مربی ژاپن اعلام کرد می تواند همزمان ۳ تیم ملی داشته باشد، ما هم می‌توانیم ۲ یا ۳ تیم ملی داشته باشیم.

قلعه‌نویی: من هم مانند سرمربی ژاپن می‌توانم ... | برای زدن امیر قلعه‌نویی به ممکلت خودتان ضربه نزنید
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدار با تیم ملی بلغارستان اظهار داشت: بلغارستان قدرت نزول کرده فوتبال اروپا بود. در گذشته ستاره‌های بسیار بزرگی داشته، الان چیزی که ما دیدیم به دنبال این هستند که با برنامه ریزی خوب و جوانگرایی به گذشته خودشان برگردند. از میزبانی آن‌ها نیز باید نهایت تشکر را داشته باشیم.

باید بدانیم اولین موقعیت ما شاید آخرین موقعیت ما باشد

وی افزود: این بازی دستاوردهای خیلی خوبی برای ما داشت. به نتیجه اصلا کار ندارم ولی نوع بازی، بازی هجومی، پرس،ساختار دفاعی، نخوردن گل و اینکه به آن‌ها موقعیت آنچنانی ندادیم یکی از نکات مهم بازی بود. تنها ایرادی که من از بازیکنان گرفتم و امروز هم در جلسه گفتم، این بود که باید نگرش‌مان را نسبت به موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم عوض کنیم. باید بدانیم اولین موقعیت شاید آخرین موقعیت ما باشد و نهایت استفاده را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی گفت: در کل به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. زحمت زیادی کشیدند. خیلی‌هایشان ۲۴ ساعت قبل از بازی به ما رسیدند. خسته بودند ولی در زمین آنچه که در توان داشتند را انجام دادند. اولین بازی که داشتیم با روسیه و کنیا بود. خیلی‌ها انتقاد کردند. دیگر بازی آسان در فوتبال دنیا نیست. ایتالیا مساوی می‌کند و آلمان شکست می‌خورد. اوکراین با انگلیس مساوی کرد. دوستانی که آن حرف‌ها را می‌زدند نمی‌دانم چرا سکوت کرده‌اند. البته روی دشمنی بود.

برای زدن امیر قلعه‌نویی به ممکلت خودتان ضربه نزنید

وی افزود: الان قطر را ببینید با همه امکانات و ارتباطاتی که دارد، مشکل مالی ندارد اما با کنیا و روسیه هم بازی می‌کند. نمی‌دانم چرا آقایان سکوت کرده‌اند. برای زدن امیر قلعه‌نویی به ممکلت خودتان ضربه نزنید. دنبال کمک به تیم ملی‌ باشید. بهانه نیاورید که چرا با روسیه و کنیا بازی کردند. در آن زمان توانستیم آن کار را انجام بدهیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه نتایج ژاپن، کره جنوبی و عربستان باعث نگرانی اوست یا خوشحالی، عنوان کرد: اینکه تیم‌های آسیایی هستند باعث خوشحالی است. بخش دیگر ما را هوشیار می‌کند. این کشورها حدود ۲۵ سال است برنامه ریزی می‌کنند. ازبکستان هم در ۷-۶ سال گذشته شروع به کار کرده است. این منوط به برنامه ریزی، ساختار سازی و هزینه بابت لیگ و تیم‌های پایه است که الان مزدش را می‌گیرند. قبلا هم گفتم؛ اگر عربستان بنزما را می‌آورد ما هم این بازیکنان را داریم. من از نظر سطح کیفی بازیکنان گفتم ولی نمی‌دانم چرا بعضی دوستان...

وی تصریح کرد: اگر عربستان برای لیگ خودش این بازیکنان را می‌آورد، ساختار سازی و تبلیغات برای پیشرفت فوتبالشان می‌کند ولی ما این بازیکنان را در لیگمان داریم. فقط باید به تیم‌های پایه و زیرساخت‌ها توجه شود که زیاد از آن‌ها عقب نمانیم. بازیکنان بزرگی داریم. تیم ملی ما رو به پیشرفت است و خوب بازی می‌کند. بردن همین بلغارستان در زمین خودش کار سختی بود ولی باید قبول کنیم ژاپن از ما جلوتر و پیشرفت بیشتری داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان