//
کدخبر: ۴۳۶۵۵۹ //

مشخصات گوشی جدید میان رده سامسونگ فاش شد+عکس

تصاویر تبلیغاتی گلکسی A۲۵ به‌طور کامل فاش شد. مشخصاتی که در این تصاویر وجود دارد، اطلاعات فاش‌شده قبلی را تأیید می‌کند. این گوشی به ۵G و پردازنده هشت هسته‌ای ۵ نانومتری مجهز خواهد بود؛ نسل قبلی این گوشی، یعنی A۲۴، فاقد اتصال ۵G بود و از یک تراشه قدیمی‌تر استفاده می‌کرد.

مشخصات گوشی جدید میان رده سامسونگ فاش شد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

گلکسی A۲۵ دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ و سیستم لرزشگیر OIS است. همچنین دو سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در بالا و پایین دوربین اصلی قرار دارند. در تصویر، دوربین سلفی گلکسی A۲۵ نیز ۱۳ مگاپیکسلی قید شده است. در پنل جلویی، نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED Infinity-U را با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی می‌بینیم. همچنین ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی است.

مشخصات و تصاویر تبلیغاتی گلکسی A۲۵

سامسونگ گلکسی A۲۵ را به اتصال ۵G و پردازنده هشت هسته‌ای ۵ نانومتری مجهز کرده است. این شرکت هرگز تراشه‌های داخل گوشی را تا زمان رونمایی فاش نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که پرازنده این گوشی اگزینویس ۱۲۸۰ باشد. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی ای ۲۴ از تراشه قدیمی‌تری استفاده می‌کرد و فاقد پشتیبانی از شبکه ۵G بود. همچنین این گوشی از اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI ۶ بهره می‌برد. انتظار می‌رود گلکسی A۲۵ چهار سال به‌روزرسانی سیستم عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت کند.

براساس اندازه‌های منتشرشده در تصویر پایین، این گوشی نسبت به A۲۴ طول و عرض کمتری دارد، اما ضخامت آن ۸.۳ میلی‌‎متر و مشابه نسل قبلی است. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در لبه کناری بدنه خواهد بود.

گلکسی A۲۵ با دو پیکربندی رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین ظرفیت حافظه این گوشی تا ۱ ترابایت از طریق میکرو SD قابل ارتقا است. هنوز سامسونگ تاریخ عرضه این گوشی میان‌رده را مشخص نکرده است، اما با توجه به انتشار تصاویر تبلیغاتی به احتمال فراوان به‌زودی این گوشی رونمایی خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان