//
کدخبر: ۵۹۶۳۳ //

«دردسرهای عظیم۲» برای اولین‌بار از قاب آی‌فیلم انگلیسی

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم۲» توسط شبکه آی‌فیلم به زبان انگلیسی دوبله شده و پس از پایان پخش سری اول آن، برای نخستین بار از ۲۴آبان روی آنتن کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم قرار خواهدگرفت.

«دردسرهای عظیم۲» برای اولین‌بار از قاب آی‌فیلم انگلیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه‌ تلویزیونی «دردسرهای عظیم۲» به کارگردانی به‌کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام ادامه سری اول آن است و پیش از این در سال ۱۳۹۴از شبکه سه سیما پخش شده‌ است.

 

در سری دوم سریال ماجراهایی اتفاق می‌افتد؛ با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند اما ...

 

مهدی هاشمی، فریده سپاه منصور، جواد عزتی، مریم سعادت، حسین محب اهری، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، الناز حبیبی، امیرحسین صدیق، مهران رجبی، امیر غفارمنش، سولماز غنی، مه لقا باقری، شهین تسلیمی، بهشاد شریفیان، اشکان اشتیاق، صفا آقاجانی و محمد مهدی مطلبی بازیگران «دردسرهای عظیم۲» هستند.

 

«دردسرهای عظیم۲» از ۲۴آبان و پس از پایان پخش سری اول این سریال  به جز ایام عزاداری هرشب ساعت ۲۳ به وقت GMT روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهدبود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان